X

Як DAF продав підрозділ легкових автомобілів та зосередився на вантажівках

Цього дня, 31 січня 48 років тому, 75% акцій легкового підрозділу компанії DAF відійшло шведському виробнику Volvo (з 1972 року ця частка становила 33%). У результаті завод у голландському місті Борн було перейменовано на Volvo Car B. V.

DAF зосередився на подальшій модернізації своєї успішної лінійки вантажівок. 1987 року DAF об’єднався з підрозділом Leyland Trucks Rover Group і був зареєстрований на голландській фондовій біржі як DAF NV. Нова компанія випускала свою продукцію під брендом Leyland DAF у Великій Британії та як DAF в інших країнах. Автобусний підрозділ DAF Bus відійшов у 1990 році та став частиною United Bus. Через труднощі на британському ринку в 1993 році компанія DAF NV збанкрутувала. В результаті викупу керівництвом низки голландських підприємств у Нідерландах з’явилася нова компанія DAF Trucks, а у Великобританії – Leyland Trucks та LDV (фургони). 1996 року компанія PACCAR придбала DAF Trucks. DAF Trucks та Leyland Trucks возз’єдналися у 1998 році, коли PACCAR також придбала Leyland Trucks.

А що ж сталося із легковим заводом? З 1976 року тут почали випускати автомобілі Volvo 340/360, з 1987-го – моделі 440/460, а з 1995-го – S40 та модель Mitsubushi Carisma. Наступного року новостворене спільне підприємство (між урядом Нідерландів, Volvo і Mitsubishi) отримує назву Netherlands Car B.V., скорочено NedCar. 2001-го Mitsubishi стає одноосібним власником, а наприкінці 2012-го припиняє виробництво своїх автомобілів на цьому заводі. Надалі тут розпочнуть складання хетчбеків MINI та кросоверів BMW X1.

Читайте також:
DAF Trucks відкрив нове виробництво електровантажівок