X

Як в Одесі зробили ізотермічний автопоїзд у складі КрАЗ

Одеський автоскладальний завод, що зародився 8 лютого 1945 року, випускав найрізноманітнішу продукцію – від складання ленд-лізівських вантажівок зі США до виробництва причіпної техніки та кузовних надбудов власної конструкції. На початку 90-х на підприємстві розробили цікавий ізотермічний автопоїзд Termod вантажопідйомністю 21 т.

Новинка складалася з автомобіля моделі 67111 на базі КрАЗ-250 (65101) та причепа моделі 83571І на шасі СЗАП-87571. Кузова-фургони виготовили з тришарових сендвіч-панелей з алюмінієвою або сталевою обшивкою та пінополіуретановою ізоляцією. Коефіцієнт теплопередачі (Вт/м2 С) становив 0,36.

Настил підлоги з алюмінієвих профілів витримував навантажувач масою до 2500 кг. Кузов міг випускатися з різними габаритами – завширшки 2,5 або 2,6 м. Таким чином, корисний об’єм кожної надбудови міг бути 29,7 або 31,5 м куб. Автомобіль мав вантажопідйомність 12 т, а причіп – 9 т. Повна вага складала 24 т і 14 т відповідно.

Фургони комплектувалися внутрішнім освітленням, звуковим сигналом з активацією зсередини, буфером безпеки, бічним огородженням, надкрилками, а також висувним трапом. Встановлений на КрАЗ-250 (65101) двигун V8 робочим об’ємом 14,86 л та потужністю 240 к. с. розганяв 38-тонний автопоїзд Termod до 75 км/год.