X

Як в Україні подовжили кабіну популярної вантажівки

При встановленні автогідропідйомників на те чи інше вантажне шасі останнє піддається істотному доопрацюванню. Причому це не лише монтаж спеціального надрамника та аутригерів – гідравлічних виносних опор. І тому приклад – компанія «УкрАвтоКомплект», якій довелося суттєво подовжити кабіну базової вантажівки.

Йдеться про середньотоннажник МАЗ-4371 «Корнет» для 18-метрової автовишки АГП-18/5. Справа в тому, що замовнику потрібно було перевозити бригаду з трьох осіб, не рахуючи водія, а тому стандартна кабіна для цього ніяк не підходила. В результаті фахівці компанії провели колосальну роботу з виготовлення та монтажу вставки завдовжки 70 см. Це стосується і даху, і боковин, і підлоги. Також заново було проведено внутрішню обшивку та встановлено додатковий ряд сидінь.

Готову модель АГП-18/5 було показано на виставці «КомунтТех-2021» у Києві. Слід зазначити, що від цієї машини залишилися у захваті не лише замовники, а й представники МАЗу. У результаті було виготовлено ще кілька таких машин уже для інших клієнтів.

Зауважимо, що це не єдиний вітчизняний приклад подовження кабіни МАЗ-4371 для автовишки. Так, на виставці КомунТех-2018 Завод комунальної техніки Альфатекс представив 22-метровий автогідропідйомник Socage T322 на такому ж шасі, з подовженою, 6-містною кабіною власного виготовлення.

Читайте також:
В Україні зростає попит на вантажівки, що заповнили нішу мінських моделей