Тролейбус, складений у двох примірниках, їздить по Києву

Autocentre null
Autocentre
Sep 12, 2016 11:30 AM
Троллейбус К12.04

Тролейбус К12.04

Тролейбус «Київ-12» спроектував Авіаційний науково-технічний комплекс ім. О.К.Антонова ще на початку 90-х. Із 1993 до 2006 рр. машини складали на київському авіаційному заводі «Авіант». Тролейбус «Київ-12» мав унікальну конструкцію з кузовом, виготовленим з алюмінієвого сплаву. В результаті він не боявся корозії, особливо стійко переносив зимову експлуатацію з постійними солоними ваннами. Заявлений ресурс до капремонту кузова був чималий – 18 років. І київські авіабудівники не підвели.

Алюмінієвий кузов зменшив масу тролейбуса, порівняно зі сталевим, більше ніж на дві тонни. Це дало можливість збільшити пасажиромісткість. Станом на осінь 2015 року в столиці експлуатували 80 тролейбусів моделі К12.03. Це зчленовані машини, здатні перевозити до 182 осіб кожен. Цей тролейбус оснащений тиристорно-імпульсною системою керування чеської марки Skoda.

Читайте також:

Однак серед усіх цих «гармошок» є унікальний, одиночний тролейбус К12.04, виготовлений заводом «Авіант» лише у двох екземплярах. Салон його розрахований на перевезення 115 пасажирів. Одна машина працює в тимчасово окупованому Криму (тут назву «Київський» на носовій частині переробили в «Кримський»), а одна – в Києві.

Екземпляр, який їздить в столиці, також укомплектований чеською тиристорно-імпульсною системою. Після 17 років експлуатації на кузові не видно і плямочки корозії. Машина спочатку була пофарбована в біло-рожевий колір, проте з часом отримала патріотичний – жовто-блакитний.

Троллейбус К12.04 в Алуште, 2010 год. На носовой части название Киевский изменили на Крымский

Троллейбус К12.04 в Алуште, 2010 год. На носовой части название Киевский изменили на Крымский

Завантаження...