X

У Києві помічено Renault Mascott з цікавим навісним обладнанням

Легкі розвізні вантажівки Renault Mascott досить популярні у вітчизняних перевізників, незважаючи на те, що їх зняли з виробництва вже 12 років тому. Днями в столиці можна було побачити довгобазний варіант з бортовою платформою, в кузові якого знаходилися відразу чотири швидкознімні фронтальні навантажувачі Black 2000 вітчизняного виробника «Техпромсвіт». Враховуючи, що кожен з них важить 870 кг, виходить, що машина везла майже 3,5 т.

Зазначимо, що такий фронтальний навантажувач (в даному випадку вантажопідйомністю 2000 кг і висотою підйому 4,3 м), встановлений на тракторі, можна використовувати не тільки у будівництві та сільському господарстві, але також і при збиранні снігу, що дуже актуально у зв’язку з нещодавнім похолоданням.

Що ж до Renault Mascott, то ця модель з’явилася в 1999 році на базі машини Master другої генерації. Автомобіль пропонувався у численних варіантах: повною масою від 3,5 до 6,5 т, колісною базою від 3130 до 4630 мм та загальною довжиною до 8968 мм.

Прототип Mascott на автосалоні в Брюсселі, 1999 р. Фото Леоніда Гоголєва

Цікаво, що по кабіні (окрім оформлення капота) машина була уніфікована з IVECO Daily третього покоління. Від останнього дістався і двигун – 2,8-літровий дизель SOFIM у 85 – 146 к. с., У 2004 році автомобіль зазнав рестайлінгу – змінилися фари, решітка радіатора, а під капотом з’явився трилітровий турбодизель від Nissan Patrol, потужністю від 115 до 156 к.с. З навантажувачами у кузові показано саме таку машину.

Renault Mascott на виставці SIA 2001 у Києві. Фото автора

Сідловий тягач Mascott 110 на вуляцях Києва, 2007 р. Фото автора

Евакуатор на базі Renault Mascott на вуляцях Києва, 2013 р. Фото автора

Оновлений Renault Macott. Європейська прем єра на виставці SIA 2004 у Києві. Фото Леоніда Гоголєва

Фургон Mascott 130 DXi сервісної служби Renault Trucks в Україні, 2011 р. Фото автора