X

Всюдиходи Unimog відзначають черговий ювілей

Цього дня, 3 серпня 70 років тому на заводі Daimler-Benz у Гаггенау розпочалося складання автомобіля Unimog 401. Машина прийшла на зміну моделі 2010, що випускалася з червня 1951-го. Зазначимо, що восени 1953 року «Унімоги» почали комплектуватися ще й закритою суцільнометалевою кабіною від кузовного ательє Westfalia. А 1955-го на капотах вперше з’являється «трипроменева зірка» Mercedes-Benz.

Назва Unimog розшифровується як Universal Motorgerat (з нім. “Універсальний транспортний засіб”). Завдяки своїй багатофункціональності машина здобула велику популярність у фермерів та комунальників. 1961 року було зібрано 50-тисячний екземпляр, а через п’ять – уже 100-тисячний.

Unimog U401 мав вантажопідйомність 1,5 т та оснащувався 1,7-літровим дизельним двигуном потужністю 25 лк с. (З 1956 року – 30 к. с.). Коробка передач встановлювалася 6-ступенева. При необхідності можна було не тільки підключити передній міст, а ще й задіяти блокування диференціалів. Портальні мости з колісними редукторами дозволили збільшити дорожній просвіт, що разом із короткою колісною базою (1720 мм) забезпечило чудову геометрію прохідності.

Підвіска коліс була пружинною. Кожен із мостів підтримувався шарніром і оснащувався тягою Панара. Unimog 401 мав максимальну швидкість 53 км/год. А ось для роботи з різним навісним обладнанням важливішим був показник мінімальної швидкості, яка становила лише 0,3 – 0,6 км/год.

Читайте також:
На що здатний найбільш багатофункціональний автомобіль у світі