X

Легковик DAF 66 в армійському варіанті – перший тест-драйв в Україні

Автомобілі DAF у більшості сучасних шанувальників асоціюються з вантажівками, проте кілька десятиліть тому відомий голландський виробник випускав малолітражки. Одна з них – DAF 66 побувала у нас на тест-драйві. Більше того, це була не проста легкова модель, а рідкісна армійська версія – DAF YA 66. Якщо цивільних машин з 1972 по 1975 роки виготовили понад 146 297 шт., то військових – лише 1 201 екземпляр.

DAF YA 66 відрізняється насамперед відкритим кузовом. Тут м’який, складний дах і швидкознімні двері, що являють собою каркас, обтягнутим клейонкою. Машина чотиримісна, причому задні місця зроблені складні. Габаритні розсіри: 3750/1520/1600 мм. Колесна база – 2250 мм.

Під капотом встановлено чотирициліндровий 1,1-літровий бензиновий двигун потужністю 47 к. с. (74,5 Нм), що є модернізованим агрегатом Renault С-серії. Привід на задні колеса. А тепер головна фішка малолітражок DAF – це клинопасовий варіатор Variomatic. Так що в керуванні автомобіль дуже легкий.

Підлоговий Т-подібний важіль керування трансмісією має лише два положення для початку руху – вперед чи назад. Для запуску двигуна потрібно спочатку повернути ключ у замку запалювання, а потім натиснути кнопку. Кермо дуже інформативне, хоча для маневрування на малій швидкості потрібно прикладати зусилля, адже гідропідсилювача тут, ясна річ, немає.

DAF YA 66 має споряджену масу 860 кг, а вантажопідйомність – 435 кг. За паспортними даними, максимальна швидкість становить 125 км/год, а середня витрата палива – близько 8,2 л на 100 км. Раритетний автомобіль ми не стали надмірно напружувати, тим більше, що господар просив не розкручувати двигун. А власник машини непростий – це Кейс Ян Стеенстра, директор «DAF Трак Центр Львів». Виявляється, він пристрасний аматор ретротехніки, який має у своїй колекції не лише цікаві автомобілі, а й рідкісні ровери.