X

В Україні працює цікава автовишка на шасі Mercedes-Benz T2

Розвізні автомобілі Mercedes-Benz T2, хоч і не випускаються вже більше чверть століття, все ще частенько зустрічаються на українських дорогах. Свого часу вони широко використовувалися в якості міжміських маршруток, попередньо пройшовши переробку з фургонів. Однак тут їх витіснив Sprinter, виробництво якого почалося в 1996 році.

Днями нам вдалося зустріти на одній з київських вулиць нетиповий для нашого ринку Mercedes-Benz T2 – з 22-метровим автогідропідйомником відомої німецької марки Ruthmann. Машина якраз була за работою – з висунутою стрілою біля ліхтарного стовпа.

Mercedes-Benz 711D з автовишкою Ruthmann (2022 р.)

Судячи з індексу на кабіні – 711D, такі машини оснащувалися 4-циліндровим турбодизелем OM 364 робочим об’ємом 4,0 л і потужністю 115 к. с. Колісна база дорівнює 3150 мм. Шасі розраховано на повну масу 6,6 т.

Автобус Mercedes-Benz 711D, перероблений з фургону (Київ, 2013 р.)

Зазначимо, що сімейство T2 випускалося з 1986 по 1996 р. Воно включала різні моделі повною масою від 4,5 т до 7,5 т. Машини вироблялися в якості фургонів, бортових автомобілів з одинарною або подвійною кабіною, а також як шасі під різні надбудови.

Швидка медична допомога на базі Mercedes-Benz 510, з кузовом фірми Miesen (Київ, 2010 р.)

Легка модель 507D комплектувалася 2,4-літровим дизелем OM616 в 75 к. с., а її «сестриця» 510 – бензиновим 2,3 -літровим агрегатом M102 потужністю 95 к. с. Моделі 609D/709D/809D мали вже вказаний вище 4,0-літровий дизель OM364 в 90 «конячок» і найпотужніші – 711D/811D – його форсований до 115 к. с. варіант.

Mercedes-Benz 609D з дворядною кабіною (Київ, 2004 р.)

Сідловий тягач Mercedes-Benz 711D (Київ, 2003 р.)