Як ремонтують українські бронеавтомобілі: уточнююча інформація
У літню пору автомобільні кондиціонери працюють особливо інтенсивно. Особливо якщо йдеться про армійські бронеавтомобілі, у яких відкрити вікна не так-то просто, а їздити треба і їздити багато і у будь-який час.
Днями на одному зі столичних СТО для встановленння газобалонного обладнання було помічено бронеавтомобіль КрАЗ «Кугуар», що стояв на одному з постів. З’явився відповідний пост на сторінці у «Фейсбук» деякі ЗМІ помилково трактували як встановленння ГБО, тим паче, що на цьому зразку стояв бензиновий двигун, а не дизельний.
Насправді ж бронеавтомобіль приїхав для ремонту кондиціонера. Виявляється, на території СТО орендує площу інша організація, яка якраз і спеціалізується на таких роботах. Так що вносимо уточнення у опубліковану раніше інформацію і бажаємо військовим більше комфортних умов у їх нелегкій службі.
Нагадаємо, що бронеавтомобіль КрАЗ «Кугуар» розроблено спільно з канадсько-еміратською компанією Streit Group. В його основі лежить платформа відомого позашляховика Toyota Land Cruiser 79. Частину бронеавтомобілів оснащено турбодизельними двигунами, а частину – бензиновими. В останньому випадку – це V-подібна “шістка” VVT–i.