Бестселлер модельной линейки Mazda – семейство Mazda3 подверглось обновлению. В рамках теста попробуем разобраться, чем удивит нас новинка.
Під час створення новинки конструктори керувалися фірмовою концепцією Jinba Ittai, що втілює єдність автомобіля і водія. Крім того, при створенні інтер’єру вся увага була сконцентрована на впровадженні найсучасніших досягнень у сфері ергономіки.
Інтелігентне втручання
Зовні впізнати Mazda3 2017 модельного року можна за новим облицюванням радіатора з тривимірним зображенням, іншими окантовками протитуманних фар, а також появою в списку опцій адаптивних світлодіодних LED-фар головного світла.
Крім того, автомобіль хизується оновленими дзеркалами заднього виду з витонченими повторювачами поворотів, а на версії з кузовом хетчбек з’явився новий задній бампер.
Список опцій поповнили 18-дюймові легкосплавні диски з новим малюнком, а до колірної палітри додали три абсолютно нових забарвлення – синій Eternal Blue Mica, сріблястий Sonic Silver і темно-сірий Machine Grey Premium Metallic. Тепер для Mazda3 2017 модельного року доступні 9 кольорів кузова. Варто також зазначити, що під час фарбування автомобіля в колір Machine Grey Premium Metallic використовується унікальна технологія Mazda, яка отримала назву Takuminuri. Вона передбачає наявність відбивального шару з частинками алюмінію завтовшки лише 2,5 мікрона.
Елегантна функціональність
Орієнтований на водія інтер’єр є важливим елементом концепції Mazda. В процесі оновлення зазнали модернізації дверні панелі, а для оздоблення салону використовуються нові високоякісні матеріали та кольори, включаючи два варіанти тканинного і два – шкіряного оздоблення.
Як і на флагманській моделі Mazda6, новинка оснащуватиметься допрацьованим 7-дюймовим кольоровим екраном інформаційно-розважальної системи і оновленим оформленням верхньої частині приладової панелі. Крім того, було змінено дизайн багатофункціонального рульового колеса, яке тепер має функцію підігріву.
Спливаючий дисплей і шкалу приладів було вдосконалено. Зокрема тепер інформація на спливаючому дисплеї представлена в кольоровому вигляді, а зображення стало більш яскравим, контрастним і чітким.
Використання електричного стоянкового гальма дало змогу розмістити на трансмісійному тунелі містке відділення для дрібничок.
Завдяки використанню додаткових звукоізолюючих матеріалів у дверцятах, на даху, за панеллю приладів та під центральним тунелем у салоні Mazda3 стало помітно тихіше.
Як і раніше, водії неодмінно оцінять низько розміщене крісло, ідеально розташовані педальний вузол, кермо і селектор КП. За кермом нової Mazda3 буде зручно сидіти людині будь-якої комплекції: хід подовжнього регулювання крісла водія становить 260 мм, вертикального – 50 мм, а діапазон нахилу спинки – 80 градусів. Точки кріплення передніх крісел забезпечують достатньо місця для ніг задніх пасажирів. Об’єм багажника у хетчбека становить 308 л (1222 л за умови складених задніх сидінь), а седана здатний вмістити до 408 л поклажі.
Небесні технології
Для Mazda3 2017 модельного року передбачено вибір кількох силових агрегатів сімейства SKYACTIVE. В Україні для версії з кузовом седан пропонується 1,5-літровий мотор із 6-ступінчастою АКП, 1,6-літровий мотор із 5-ступінчастою механікою, а також 2-літровий мотор із 6-ступінчастою АКП. Хетчбек доступний із 1,5-літровим і 2-літровий моторів і 6-ступінчастим автоматом. Незалежно від типу і потужності всі двигуни відповідають жорстким європейським нормам Євро-6.
Важливо зазначити, що дизельні двигуни сімейства SKYACTIV-D отримали три нових технології – високоточного керування тиском наддуву (High-Precision DE Boost Control), зниження шуму (Natural Sound Smoother) і контролю звукової частоти (Natural Sound Frequency Control). Всі вони дали змогу поліпшити ефективність роботи двигуна, підвищити акустичний комфорт та зменшити вібрації. Зокрема, більш точний контроль тиску наддуву і уприскування палива покращує віддачу двигуна і підвищує реакцію на натискання педалі газу.
Динаміка драйву
Оновлена Mazda3 отримала модернізовану підвіску. При цьому інженери фокусували свою увагу на поліпшенні їздового комфорту та зниженні вібрацій, а також поліпшенні керованості. Вже згадана раніше система G-Vectoring Control (GVC) стала першою у списку нових технологій SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS.
Безпека у пріоритеті
Mazda3 2017 модельного року отримала у свій арсенал покращений комплекс електронних систем допомоги водієві i-ACTIVSENSE, створений в рамках фірмової філософії Mazda Proactive Safety. Зокрема, наявність фронтальної камери дала змогу встановити вдосконалені системи автоматичного гальмування в міському трафіку Advanced SCBS і екстреного гальмування на трасі SBS, а також нову систему розпізнавання дорожніх знаків Traffic Sign Recognition. Зокрема, Advanced SCBS має ширший кут огляду, а швидкісний діапазон її роботи зріс до 80 км/год. А от система SBS тепер працює на швидкостях до 160 км/год (+15 км/год).
P.S. Підводячи підсумки нашого тесту можна зазначити, що в компанії Mazda провели доволі серйозну роботу з модернізації Mazda3. Автомобіль відрізняють стильний зовнішній вигляд, преміальна якість і сучасні технології. Завдяки дизайну KODO – Soul of Motion та інноваціям нинішнє покоління бестселера встановлює нові стандарти у своєму сегменті.