X

Новий Peugeot 3008: перший тест-драйв на українських дорогах

Чтобы оценить новый кроссовер Peugeot 3008 на украинских дорогах, мы отправились в пробег по маршруту Киев-Одесса-Киев.

Ще до офіційного виходу на ринок Peugeot 3008 викликав неабиякий  інтерес у потенційних покупців.

Попит на цей кросовер в Європі помітно перевищує пропозицію, а виробництво поки ще не здатне задовольнити величезну кількість замовлень.

В Україні інтерес до новинки також виявився дуже високим. Ще до старту продажів, у березні, було підписано 55 контрактів на купівлю Peugeot 3008. Та й зараз, щодня в Україні продають 2-3 нових 3008-х. Сприяє цьому і спеціальна фінансова програма, що пропонує ставку 0% на цілих 3 роки.

Як і попередник, у другому поколінні Peugeot 3008 складено на платформі легкового Peugeot 308, але тепер це зовсім інший автомобіль. У випадку з новим кросовером, французи відмовилися від концепції МPV, чим, по суті, і був 3008 першої генерації. І хоча в першому поколінні Peugeot вперто називав 3008-й кросовером, цей статус він тримав з великою натяжкою. Інша річ – новинка!

Дорожній просвіт нового Peugeot 3008 тепер дорослий – цілих 220 мм. Помітно покращилися показники геометричної прохідності, адже разом із великим кліренсом зменшилися звиси кузова. З’явився і електронний помічник Hill Descent Control Assist, який полегшить круті спуски поза дорогами.

А от повнопривідної трансмісії, як і раніше немає, помічником на бездоріжжі і досі є система Grip Control. Втім, Peugeot 3008 з приводом на всі колеса все ж буде, залишилося дочекатися Peugeot 3008 HYbrid4. Саме гібридна версія кросовера отримає електропривід задньої осі.

Кардинально змінився Peugeot 3008 не тільки зовні, а й усередині. Тут реалізовано нову генерацію концепції Peugeot i-Cocpit – вона чітко дає зрозуміти, хто в машині головний. Інтер’єр є не лише неймовірно стильним, а й має дорогий вигляд. Чого тільки вартий ряд алюмінієвих клавіш у центральній частині. Красивий і зручний селектор трансмісії, як у новому Citroen DS7 Crossback.

Загалом салон Peugeot 3008 2017 створює враження куди більш дорогого і преміального автомобіля. Це стосується і наповненості опціями. Наприклад, передні крісла Peugeot 3008 у версії GT-Line оснащені масажем. Спину переднім пасажирам розминає у восьми точках, а на вибір запропоновано 6 програм, можна змінювати силу та інтенсивність. Мабуть, кращий масаж в автокріслі я зустрічав лише в Mercedes-Benz S-Class.

Цифрова приладова панель йде вже в початковій комплектації. Вона має кілька варіантів графічного оформлення, які можна налаштувати на ваш розсуд.

Поки що автомобіль доступний в Україні з двома типами двигунів, бензиновим 1,6-літровим турбомотором ТНР і 2,0-літровим турбодизелем HDi. Обидва двигуни ідентичної потужності – 150 к.с., а от щодо крутильного моменту HDi помітно тяговитіший, він видає 370Нм проти 240 Нм бензинової версії. А от трансмісія в обох випадках одного типу – 6-ступінчастий автомат.

Версії з механікою в Україну поки що поставлятися не будуть. Щодо інших моторів, тут перспективи є. Гамма двигунів може розширитися 1,6-літровим 120-сильним турбодизелем BlueHDi, в перспективі є більш продуктивна турбодизельна двійка, що розвиватиме 180 к.с. У перспективі також і поява гібридної версії.

Дверцята багажного відділення можна відчиняти дистанційно з брелока, легким порухом ноги під бампером або кнопкою.

При складених сидіннях другого ряду утворюється містке відділення для багажу.

Нам вдалося випробувати новинку під час ознайомчого тест-драйву, та ще в максимальній і найстильнішій комплектації GT-Line. З 2,0-літровим турбодизелем Peugeot 3008 вражає дуже впевненою тягою і швидким набором швидкості навіть на швидкості за сотню.

На дисплей мультимедійної системи виводиться різноманітна інформація, зокрема зображення від камери заднього виду з круговим оглядом 360 градусів.

Сподобалася робота підвіски на наших дорогах. Вона добре відпрацьовує нерівності, хоча роботу задньої ходової з балкою кручення все ж чутно. Хоча сама шумоізоляція чудова – у машині дуже тихо. Добре Peugeot 3008 слухається керма, французькі інженери знаються в налаштуваннях керованості, і новий 3008-й не став винятком.

Водночас автомобіль залишається економічним – під час тесту витрата пального становить щонайменше 6 літрів на 100 км. Утім, ми не намагалися економити, справжню витрату у різних режимах ми з’ясуємо під час повноцінного тест-драйву. Детальніше про новий кросовер Peugeot 3008 читайте у докладному тесті «Автоцентру».

Ефектні світлодіодні задні ліхтарі гарантують новинці впізнаваність у будь-який час доби.