X

Огляд нового Peugeot 408

Перед нами абсолютно новий Peugeot 408. І це абсолютно нова глава в історії моделі. Знову піднявшись на самий пік модної хвилі 408 перетворився в неймовірно ефектний і практичний фастбек.

Новий 408-й розділив платформу EMP2 з актуальним поколінням Сitroen С4, якому відвели роль моделі, що тяжіє до теми кросоверів, за рахунок збільшеного дорожнього просвіту і захисного обвісу по низу кузова при тій же платформі і компонуванні новий 408-й апелює до зовсім інших цінностей. Похилі кузовні стійки, агресивне оформлення передньої частини з фірмовою безрамковою решіткою радіатора, яка плавно перетікає під фари і ніби об’єднує весь передок в один великий блок.

Агресивна і дуже виразна світлодіодна оптика з довгими іклами LED ходових вогнів на передніх фарах – все це робить машину дуже динамічною і виразною. Так, по низу кузова і окантовки колісних арок також є захисні пластикові накладки контрастного чорного забарвлення. Але вони не роблять модель зовні схожою на кросовери. Навпаки, вони візуально притискають машину до дороги. Одним словом, на тлі нового 408 більшість європейських однокласників виглядають доволі блідо.

Щоб виглядати настільки яскраво, Peugeot довелося застосувати в моделі низку неймовірно сміливих і несподівано дорогих рішень. Наприклад, на моделі сегмента вельми екстравагантними здаються колісні диски розміром від чималих 17 до запаморочливих 20 дюймів! Та й застосування таких технологій, як матричні світлодіодні фари ще зовсім недавно було прерогативою машин класом, а то і двома вище.

Але тут виникає логічне запитання. А до якого класу належить 408? Хто його сьогоднішні конкуренти? Якщо продовжувати логіку спадкоємності, то картина не складається. Раніше моделі 406 і 407 змагалися за місце під сонцем з Ford Mondeo, Opel Vectra/Insignia, Volkswagen Passat. Але поки Peugeot 408 не був присутній на європейському ринку, конкуренти так сильно додали в розмірах, що сьогодні грають вже в іншій лізі, підбираючись своїми розмірами до бізнес-класу. А практичний Peugeot 408 зберіг зручні для європейців габарити C+ сегмента. Ймовірно головним суперником для нового “француза” стане чеська Skoda Octavia і споріднений Citroen C4.

Кокпіт дати

Оформлення інтер’єру очікувано відповідає сучасній концепції Peugeot i-Cockpit. Високо розташована електронна панель приладів, невелике ергономічне кермо і футуристичний дизайн. На центральній консолі розташований 10-дюймовий екран мультимедійної системи i-Connect Advanced. Система підтримує голосове управління і активується фразою “ОК Peugeot”. Керувати голосовими командами системою можна так само як і Гугл-помічником або Сирі.

Говорячи про практичність, варто звернутися до цифр. Наприклад, задній ряд сидінь обіцяють дуже просторий. Колісна база новинки — 2,79 метра! Для порівняння у Skoda Octavia, при подібній довжині кузова, майже на 11 см менша (2,68 метра).

Традиційна сильна сторона ліфтбеків — практичний багажник з величезним вантажним отвором. Об’єм багажника нового Peugeot 408 становить 536 л (у Skoda Octavia 600 л).

А знамениті французькі  дизелі?

Нові часи диктують нові стандарти. Якщо топ-версії 406-х і 407-х оснащували 3,0-літровими “шістками”, то сучасним 408-м дісталися ефективність за рахунок більш сучасних рішень.

Топові силові установки — плагін-гібридні версії. Чому у множині? Тому що їх одразу дві. Та що простіше, називається Plug-in Hybrid 180 eat 8. Вона складається з турбованого бензинового мотора серії PureTech 150 к.с. і електромотора. Загальна потужність системи —180 к.с.

Більш потужна версія Plug-in Hybrid 225 e-EAT8 отримала бензиновий мотор вже на 180 к.с. і електричний двигун. Повна потужність — 225 к.с. Обидва плагіни мають літій-іонну батарею на 12,4 кВт*ч. Відмінність в запасі ходу у плагінів мінімальна. Plug-in Hybrid 180 e-EAT8 може проїхати на одному заряді до 60 км, а більш потужний Plug-in Hybrid 225 e-EAT8 – 59 км.

Для нового Peugeot 408 пропонують і просто бензинову версію з турбованим 1,2-літровим PereTech на 130 к.з. Усі модифікації доступні з автоматичною 8-ступеневою коробкою передач. Механіка, ймовірно, буде доступна тільки для машин з суто бензиновим мотором. Дизельних модифікацій немає і не буде. А ось повністю електрична з’явиться вже скоро.

Отримав майже автопілот

У списку доступного обладнання нового Peugeot 408 очікувано величезний перелік сучасних систем активної безпеки. На борту нового 408 може бути до 6 камер і 9 радарів, які роблять керування, маневрування і подорожі більш безпечними і легкими.

Природно, що системи існують не кожна сама по собі. Вони зібрані в пакет Drive Assist 2.0, що дає змогу реалізувати такі функції, як напівавтоматична зміна смуги руху, система підтримки рекомендованої швидкості руху (пропонує водієві швидкість, відповідно до дорожніх знаків).

Є також радар дальнього радіусу дії (до 75 метрів), система нічного бачення Night Vision, попередження про перехресний трафік за автомобілем. Це не рахуючи розумного круїз-контролю, який в міському трафіку самостійно гальмує авто до повної зупинки, системи автоматичного екстреного гальмування (працює як вдень, так і вночі від 7 до 140 км/год) та інших, що стали вже майже звичними для нового європейського авто опцій.

Коли добереться в Україну?

Виробництво нового Peugeot 408 буде розташоване на заводі в Мюлузі (Франція). Для східних ринків випуск моделі стартує пізніше, його буде налагоджено в Китаї. Продаж новинки в Європі стартує на початку 2023 року. Коли ж з’явиться новий 408 в Україні? Українське представництво бренду Peugeot активно працює над тим, щоб до нас Peugeot 408 також потрапив у 2023-му.

Читайте також:
500 автомобілів брендів PEUGEOT, CITROЁN та OPEL були безкоштовно відремонтовані на користь України