
Тест-драйв Audi Q2. Преміум-малюк

Audi Q2
- Перший субкомпактний кросовер в історії компанії.
- Незважаючи на менші розміри кузова, колісна база Q2 quatrro лише на 8 мм коротша, ніж у Q3.
- Як і інші моделі марки, Q2 можна оснастити як зовнішнім, так і внутрішнім спорт-пакетом S line.
- Крім стандартної підвіски для Audi Q2 запропонована спортивна й адаптивна ходова.
- Усі Q2 оснащені прогресивним рульовим керуванням.
- Audi Q2 агрегатується бензиновими турбомоторами:
1.0 TFSI (116 к.с.) 6-ст. мех.,
1.4 TFSI (150 к.с.) 7-ст. S tronic,
2.0 TFSI (190 к.с.) 7-ст. S tronic і турбодизелями 1.6 TDI (150 к.с.) 6-ст. мех.,
2.0 TDI (190 к.с.) 7-ст. S tronic.

Незважаючи на скромні розміри Q2, відповідні-класу, перед нами справжня і сучасна Audi, в якій присутні новітні технології та передові розробки інженерів з Інгольштадта.

У конструкції кузова Q2 використані чотири марки сталі. Високоміцна – в середніх і передніх стійках, нижній частині моторного щита, центральному тонелі і порогах. Звичайна сталь лише в зовнішньому оперенні і задній частині кузова
Інший момент – вартість кросовера. В Європі базова Audi Q2 дешевша за легковий A3.

Знайомий вигляд
Інтер’єр нового Q2 оформлений у фірмовому стилі і в деяких елементах салону помітна схожість з Audi A3. Але кросовер просторіший, хоч він і належить до В-класу. Тут набагато більше місця над головою, а за рахунок більш вертикальної посадки вистачає простору і в ногах. В ширину машини практично однакові, з 2-міліметровою перевагою легковика.

Архітектура торпедо Audi Q2 практично повторює легкову А3. Тут знайомий ряд зручних, «рояльних» клавіш – крайня ліва дозволяє швидко змінювати режими налаштувань авто Audi drive select
У салонних опціях є модна нині фішка – різнокольорова LED підсвічування салону, на вибір запропоновані 10 кольорів. У салоні можна вибрати колір вставок, зовні – свої нововведення. На свій лад можна пофарбувати задні стійки, дах, обрати колісні диски і багато іншого.

Незважаючи на компактні розміри Q2, всередині напрочуд просторо

Великий діапазон регулювань дасть можливість зручно розміститися людям великої комплекції

405 літрів вантажного відділення – це не рекорд у класі, однак багажник другої «к’юшки» просторий. Після складання сидінь другого ряду його об’єм зростає до 1050 л
Преміум – це не тільки дорогі опції, матеріали та технології, а й прогресивні системи активної безпеки. Деякі з них в Q2 встановлено серійно. Навіть базовий автомобіль оснащений системою автоматичного гальмування Audi pre sense front – вона розпізнає не тільки машини, а й пішоходів. А от за системи, що контролюють рядність і перешкоди у мертвих зонах, уже доведеться доплачувати.

Повністю електронний щиток приладів Audi virtual cockpit дуже зручний – його пропонують як опцію вартістю 650 євро
На всі гроші
Зокрема завдяки невеликій вазі компактний кросовер Audi Q2 з фірмовою системою повного приводу quattro здатний порадувати своєю керованістю. У звичайних режимах Audi Q2 quattro – фактично передньопривідний, міжосьова електрогідравлічна багатодискова муфта нового покоління 95% тяги відправляє на передню вісь, завжди зберігаючи 5% на задній. Перерозподіл моменту відбувається постійно і займає кілька мілісекунд, тобто фактично миттєво.
Можливо, на слабких версіях, та й на сухому асфальті максимальний потенціал Q2 відчути складно, але коли під тобою найпотужніша 190-сильна Audi Q2 quatrro, то від проходження кожного повороту отримуєш величезне задоволення. Відкриватися в віражі можна дуже рано. Машина під повним газом поводиться мегапрогнозовано, навіть у бічному ковзанні зрозуміло, що з нею відбувається і що їй необхідно наразі.
Як же захотілося опинитися з Q2 на рівних ґрунтових, а краще – снігових доріжках Фінляндії! На слизькому покритті з таким зрозумілим керуванням тягою повного приводу можна творити чудеса.

Щодо появи екстремальної версії – Audi Q2 RS, то поки що німецька марка тримає своїх фанів у невіданні. А от заряджена Audi SQ2 потужністю 310 к.с. дебютує вже найближчим часом
Цього року
Коли ж Audi Q2 буде у нас? Чекати залишилося недовго, в Україні машина з’явиться вже до кінця року. Ближче до старту продажу стане відома і вартість. Але якщо проаналізувати європейські прайси, то Q2 – дуже приваблива пропозиція. В Європі авто з мотором 1.0 TFSI коштує від 22 900 євро. Ціна повнопривідної 150-сильної версії – близько 26 000 євро.
Резюме «Автоцентру»
| Кузов і комфорт | |
| + Просторий для кросовера В-класу салон. Чудова шумоізоляція. | − Небагато індивідуальності в дизайні інтер’єру. Дорожній просвіт-150 мм – явно не кроссоверний показник. |
| Силовий агрегат і динаміка | |
| + Хороший вибір силових агрегатів. Тягові та економічні дизельні мотори. Чудова керованість і контроль тяги. | − Повний привід quattro серійно доступний тільки для 190-сильних версій, для 150-сильних це опція. |
| Фінанси й оснащенння | |
| + Конкурентоспроможна вартість. Хороше базове оснащення. Великий вибір опцій. | − Не всі версії будуть доступні в Україні. Дорогі опції. |

На вершині моторної гами – 2-літрові 190-сильні версії, бензиновий TFSI і турбодизель TDI. Q2 з такими двигунами за замовчуванням оснащені повнопривідною трансмісією

7-ступінчастий робот S tronic з «мокрим» зчепленням йде з мотором, крутильний момент якого перевищує 250 Нм. У екорежимі РКП розмикає зчеплення, дозволяючи авто рухатися накатом
У конструкції підвісок – без революцій: McPherson з алюмінієвими поворотними кулаками спереду і багатоважіль (у версії quattro) на підрамнику ззаду.
Електрогідравлічна багатодискова муфта повного приводу розташована перед редуктором заднього моста. До речі, робочий тиск рідини в ній може досягати 40 барів, а час спрацьовування – лише кількох мілісекунд.
Audi Q2 | |
Загальні дані | |
| Тип кузова | універсал |
| Дверцят/місць | 5/5 |
| Габарити, Д/Ш/В, мм | 4191/1794/1508 |
| База, мм | 2601 |
| Кліренс, мм | 150 |
| Маса споряджена/повна, кг | н. д./1825 |
| Об’єм багажника, л | 405/1050 |
| Об’єм бака, л | 60 |
Двигун | |
| Тип | диз. з безпосер. впр. турбо |
| Розп. і к-сть цил./кл. на цил. | R4/4 |
| Об’єм, см куб. | 1968 |
| Потужність, кВт(к.с.)/об/хв | 140(190)/3500–4000 |
| Макс. кр. мом., Нм/об/хв | 400/1900–3300 |
Трансмісія | |
| Тип привода | пост. повний |
| КП | 7-ст. робот S tronic |
Ходова частина | |
| Гальма передні/задні | диск. вент./диск. |
| Підвіска передня/задня | незалежн./незалежн. |
| Підсилювач керма | електро |
| Шини | 215/50 R18 |
Експлуатаційні показники | |
| Максимальна швидкість, км/год | 212 |
| Розгін 0–100 км/год, с | 8,5 |
| Витрата траса–місто, л/100 км | н. д. |
| Гарантія, років/км | 2/без обм. проб. |
Фото автора і Audi






















