X

Тест-драйв Audi Q2. Преміум-малюк

SUV Audi Q2 – это первая попытка компании войти в сегмент премиальных субкомпактных кроссоверов. И после проведенного тест-драйва мы уверены, что она окажется успешной. Почему? Давайте разберемся.

Audi Q2

  • Перший субкомпактний кросовер в історії компанії.
  • Незважаючи на менші розміри кузова, колісна база Q2 quatrro лише на 8 мм коротша, ніж у Q3.
  • Як і інші моделі марки, Q2 можна оснастити як зовнішнім, так і внутрішнім спорт-пакетом S line.
  • Крім стандартної підвіски для Audi Q2 запропонована спортивна й адаптивна ходова.
  • Усі Q2 оснащені прогресивним рульовим керуванням.
  • Audi Q2 агрегатується бензиновими турбомоторами:
    1.0 TFSI (116 к.с.) 6-ст. мех.,
    1.4 TFSI (150 к.с.) 7-ст. S tronic,
    2.0 TFSI (190 к.с.) 7-ст. S tronic і турбодизелями 1.6 TDI (150 к.с.) 6-ст. мех.,
    2.0 TDI (190 к.с.) 7-ст. S tronic.

Незважаючи на скромні розміри Q2, відповідні-класу, перед нами справжня і сучасна Audi, в якій присутні новітні технології та передові розробки інженерів з Інгольштадта.

У конструкції кузова Q2 використані чотири марки сталі. Високоміцна – в середніх і передніх стійках, нижній частині моторного щита, центральному тонелі і порогах. Звичайна сталь лише в зовнішньому оперенні і задній частині кузова

Інший момент – вартість кросовера. В Європі базова Audi Q2 дешевша за легковий A3.

Знайомий вигляд

Інтер’єр нового Q2 оформлений у фірмовому стилі і в деяких елементах салону помітна схожість з Audi A3. Але кросовер просторіший, хоч він і належить до В-класу. Тут набагато більше місця над головою, а за рахунок більш вертикальної посадки вистачає простору і в ногах. В ширину машини практично однакові, з 2-міліметровою перевагою легковика.

Архітектура торпедо Audi Q2 практично повторює легкову А3. Тут знайомий ряд зручних, «рояльних» клавіш – крайня ліва дозволяє швидко змінювати режими налаштувань авто Audi drive select

У салонних опціях є модна нині фішка – різнокольорова LED підсвічування салону, на вибір запропоновані 10 кольорів. У салоні можна вибрати колір вставок, зовні – свої нововведення. На свій лад можна пофарбувати задні стійки, дах, обрати колісні диски і багато іншого.

Незважаючи на компактні розміри Q2, всередині напрочуд просторо

Великий діапазон регулювань дасть можливість зручно розміститися людям великої комплекції

405 літрів вантажного відділення – це не рекорд у класі, однак багажник другої «к’юшки» просторий. Після складання сидінь другого ряду його об’єм зростає до 1050 л

Преміум – це не тільки дорогі опції, матеріали та технології, а й прогресивні системи активної безпеки. Деякі з них в Q2 встановлено серійно. Навіть базовий автомобіль оснащений системою автоматичного гальмування Audi pre sense front – вона розпізнає не тільки машини, а й пішоходів. А от за системи, що контролюють рядність і перешкоди у мертвих зонах, уже доведеться доплачувати.

Повністю електронний щиток приладів Audi virtual cockpit дуже зручний – його пропонують як опцію вартістю 650 євро

На всі гроші

Зокрема завдяки невеликій вазі компактний кросовер Audi Q2 з фірмовою системою повного приводу quattro здатний порадувати своєю керованістю. У звичайних режимах Audi Q2 quattro – фактично передньопривідний, міжосьова електрогідравлічна багатодискова муфта нового покоління 95% тяги відправляє на передню вісь, завжди зберігаючи 5% на задній. Перерозподіл моменту відбувається постійно і займає кілька мілісекунд, тобто фактично миттєво.

Можливо, на слабких версіях, та й на сухому асфальті максимальний потенціал Q2 відчути складно, але коли під тобою найпотужніша 190-сильна Audi Q2 quatrro, то від проходження кожного повороту отримуєш величезне задоволення. Відкриватися в віражі можна дуже рано. Машина під повним газом поводиться мегапрогнозовано, навіть у бічному ковзанні зрозуміло, що з нею відбувається і що їй необхідно наразі.

Як же захотілося опинитися з Q2 на рівних ґрунтових, а краще – снігових доріжках Фінляндії! На слизькому покритті з таким зрозумілим керуванням тягою повного приводу можна творити чудеса.

Щодо появи екстремальної версії – Audi Q2 RS, то поки що німецька марка тримає своїх фанів у невіданні. А от заряджена Audi SQ2 потужністю 310 к.с. дебютує вже найближчим часом

Цього року

Коли ж Audi Q2 буде у нас? Чекати залишилося недовго, в Україні машина з’явиться вже до кінця року. Ближче до старту продажу стане відома і вартість. Але якщо проаналізувати європейські прайси, то Q2 – дуже приваблива пропозиція. В Європі авто з мотором 1.0 TFSI коштує від 22 900 євро. Ціна повнопривідної 150-сильної версії – близько 26 000 євро.

Резюме «Автоцентру»

Кузов і комфорт
 +  Просторий для кросовера В-класу салон. Чудова шумоізоляція. −  Небагато індивідуальності в дизайні інтер’єру. Дорожній просвіт-150 мм – явно не кроссоверний показник.
Силовий агрегат і динаміка
 +  Хороший вибір силових агрегатів. Тягові та економічні дизельні мотори. Чудова керованість і контроль тяги. −  Повний привід quattro серійно доступний тільки для 190-сильних версій, для 150-сильних це опція.
Фінанси й оснащенння
 +  Конкурентоспроможна вартість. Хороше базове оснащення. Великий вибір опцій. −  Не всі версії будуть доступні в Україні. Дорогі опції.

На вершині моторної гами – 2-літрові 190-сильні версії, бензиновий TFSI і турбодизель TDI. Q2 з такими двигунами за замовчуванням оснащені повнопривідною трансмісією

 

7-ступінчастий робот S tronic з «мокрим» зчепленням йде з мотором, крутильний момент якого перевищує 250 Нм. У екорежимі РКП розмикає зчеплення, дозволяючи авто рухатися накатом

У конструкції підвісок – без революцій: McPherson з алюмінієвими поворотними кулаками спереду і багатоважіль (у версії quattro) на підрамнику ззаду.

 

Електрогідравлічна багатодискова муфта повного приводу розташована перед редуктором заднього моста. До речі, робочий тиск рідини в ній може досягати 40 барів, а час спрацьовування – лише кількох мілісекунд.

Audi Q2

Загальні дані

Тип кузовауніверсал
Дверцят/місць5/5
Габарити, Д/Ш/В, мм4191/1794/1508
База, мм2601
Кліренс, мм150
Маса споряджена/повна, кгн. д./1825
Об’єм багажника, л405/1050
Об’єм бака, л60

Двигун

Типдиз. з безпосер. впр. турбо
Розп. і к­-сть цил./кл. на цил.R4/4
Об’єм, см куб.1968
Потужність, кВт(к.с.)/об/хв140(190)/3500–4000
Макс. кр. мом., Нм/об/хв400/1900–3300

Трансмісія

Тип приводапост. повний
КП7-­ст. робот S tronic

Ходова частина

Гальма передні/заднідиск. вент./диск.
Підвіска передня/заднянезалежн./незалежн.
Підсилювач кермаелектро
Шини215/50 R18

Експлуатаційні показники

Максимальна швидкість, км/год212
Розгін 0–100 км/год, с8,5
Витрата траса–місто, л/100 кмн. д.
Гарантія, років/км2/без обм. проб.

 

Фото автора і Audi