X

Тест-драйв нового Renault Megane: Завжди ексцентричний

Renault Megane всегда выделялся своим дизайном, который был смел и эксцентричен. Не стал исключением и его наследник четвертого поколения, который с любого ракурса притягивает взгляд.

Renault Megane

• Кардинально новий дизайн екстер’єру та інтер’єру
• Авто трохи додало в розмірах, ставши місткішим
• З’явилися сучасні технології в оснащенні салону, безпеки та мультимедіа
• Інтерфейс автомобіля доступний українською мовою
• Силові агрегати: бензинові 1,6 л (115 к. с.), 5-ст. МКП/варіатор, 1,2 л турбо (130 к. с.), 7-ст. робот, 1,6 л турбо (205 к. с.), 7-ст. робот; дизельний 1,5 л (110 к. с.), 6-ст. МКП/6-ст. робот
• Вартість в Європі – від 16 700 євро
• Старт продажу в Україні – осінь 2016 р.

Що-що, а дизайн нового Renault Megane вийшов у французів на п’ятірочку. Автомобіль красивий з будь-якого ракурсу і симпатичний у деталях. Виразності йому додає незвичайна світлодіодна передня і задня оптика.

У дусі часу Megane четвертого покоління має вигляд і всередині. Завдяки мультимедійній системі RLink 2 практично за всі налаштування авто відповідає кольоровий сенсорний планшет діагоналлю 7 дюймів (або за доплату 8,7 дюйма). У консервативних водіїв це може викликати труднощі, але ті, хто з гаджетами на ти, розбереться з ним за лічені секунди. До речі, система повністю українізована. Причому ідеально, на відміну від російського варіанту, де поки що зустрічаються деякі вади.

На краплях солярки

Головна перевага Megane четвертого поколінняйого паливна економічність. Так, тестова версія з 110сильним турбодизелем в місті споживала до 4,5 л на сотню. У змішаному циклі, особливо не напружуючись і не економлячи, ми зафіксували витрату 3,73,9 л на 100 км пробігу. Для авто С-класу це вражаючий показник!

1,5-літровий турбодизель – справжній бестселер легкової лінійки Renault: він дуже потужний і неймовірно економічний

Робот далекий від ідеалу, добре що новий Megane можна придбати і на «ручці»

Симбіоз 110-сильного 1,5-літрового турбодизеля dCi і 6-ступінчастої преселективної роботизованої трансмісії EDC (Efficient Dual Clutch) з подвійним «сухим» зчепленням перекочував ще з третього покоління Megane і зберіг свої переваги і недоліки. Серед плюсів – прекрасні тягові характеристики. З мінусів – задумливість під час перемикання передач у тягучках. Причому вона іноді затягується. Під час переходу на іншу передачу робот пару раз зависав у нейтралі, викручуючи мотор у відсічення.

Цей двигун доступний ще й з 6-ступінчастою механікою. Потужніші версії оснащені іншим роботом EDC, вже 7-ступінчастим, з подвійним «мокрим» зчепленням. Така трансмісія має більший запас щодо передачі крутильного моменту – до 350 Нм замість 250 Нм в «сухому» варіанті.

До речі, тепер Megane оснащений системою Multi-Sense, завдяки якій можна обрати один з п’яти режимів їзди: нейтральний, економічний, комфортний, спортивний та індивідуальний. Екорежим зручний для заміської їзди, а в місті, з частими прискореннями, мотор дратуватиме провалами тяги. Інша річ спортивний режим – саме він виявився ідеальним для мегаполісу. Силовий агрегат у ньому набагато чутливіший і видає свій максимум тяги в 250 Нм. Більше того, в ньому змінюється зусилля на рульовому колесі, яке стає інформативнішим за швидкої їзди.

Гостріше, точніше

Щодо підвіски, то її конструкція залишилася тією самою, що і у попередньої генерації – стійки McPherson спереду і балка кручення ззаду, а от налаштування змінилися кардинально. М’якість і всеїдність ходової третього Megane залишилася в минулому – новинка заточена під драйвову їзду. І це в неї виходить доволі добре. Сприяє цьому і розширена на 44 мм спереду і на 39 мм ззаду колія. Єдиний мінус – деяка неузгодженість в поворотах із невеликими нерівностями: тут чутна робота ходової, та й машину трохи переставляє. Втім, наш автомобіль був оснащений опціонними сімнадцятими  колісними дисками з шинами 205/50. Зі штатними колесами R16 і більш пухкими шинами на розбитих дорогах він точно комфортніший.

Renault Megane IV став ближчим до землі: тепер його кліренс дорівнює 145 мм (раніше – 160 мм)

Було б дуже цікаво випробувати авто з повнокерованим шасі 4Control, але його встановлюють тільки на потужнішу версію GT.

Флагман С-класу

Новий Renault Megane – один із найкрасивіших автомобілів С-класу. І нехай він не став набагато просторішим, проте набагато сучаснішим і технологічнішим. Але придбати його можна не раніше ніж восени.

Резюме «Автоцентру»

Кузов і комфорт
 +  Прекрасний дизайн екстер’єру та інтер’єру. Зручний, ергономічний салон, який трохи зріс за всіма параметрами. Українська мова інтерфейсу. −  Мало місця в ногах задніх пасажирів.
Силовий агрегат і динаміка
 +  Приголомшлива паливна економічність і тяга турбодизельної версії. Великий вибір силових агрегатів. −  Задумливий робот. Ручний режим EDC без підрульових пелюсток.
Фінанси й оснащення
 +  Хороше базове оснащення. 5зіркова безпека за результатами краштестів EuroNCAP. −  У продажу Megane IV з’явиться лише восени, тоді будуть відомими українські ціни.

Renault Megane IV

Загальні данні

Тип кузовахетчбек
Дверцят/місць5/5
Габарити Д/Ш/В, мм4359/1814/1447
База, мм2669
Колія передня/задня, мм1591/1586
Кліренс, мм145
Маса споряджена/повна, кг1311/1876
Об’єм багажника, л384/1247
Об’єм бака, л47

Двигун

Типдиз. з безпос. впр. турбо
Розп. і к­-сть цил./кл. на цил.R4/4
Об’єм, см куб.1461
Потужність, кВт (к.с.)/об/хв81(110)/4000
Макс. кр. мом., Нм/об/хв250/1750

Трансмісія

Тип приводупередній
КП6­ст. робот
Ходова частина
Гальма передні/заднідиск. вент./диск.
Підвіска передня/заднянезалежн./напівзалежн.
Підсилювачелектро
Шини205/50 R17

Експлуатаційні показники

Максимальна швидкість км/год188
Розгін 0–100 км/год, с11,2
Витрата траса–місто, л/100 км3,7–5,0
Гарантія, років/км5/100 000
Періодичність ТО, км15 000
Вартість ТО, грн.н. д.
Мінімальна вартість, грнн. д.
Вартість авто на тестуванні, грнн. д.