X

Тест-драйв оновленого Hyundai Palisade 2023: чому він дорожчий за Toyota Highlander

Флагман Hyundai Palisade зразка 2023 року отримав кілька оновлень. Сьогодні докладно про модель та її оновлення на прикладі бензинової 3,8-літрової версії з опційним пакетом Calligraphy.

Версії та конкуренти Hyundai Palisade

Цей великий  кросовер з несучим кузовом та повним приводом має на українському ринку двох основних семимісних конкурентів: Mazda CX-9 та Toyota Highlander. Проте від обох він істотно відрізняється вже на стадії наявності варіантів. На відміну від Mazda модель Hyundai пропонує між двома двигунами, тоді як в Mazda він лише один – бензиновий 2,5 turbo на 231 к.с. В Тойоти є вибір, але не між бензиновим і дизельним, як в Hyundai, а між звичайним бензиновим двигуном та гібридною версією. 

Для Palisade пропонуються 2,2-літровий турбодизель (200 к.с.) та 3,8-літровий бензиновий V6 (295 к.с.). Наша тестова машина з бензиновим 3,8-літровим двигуном та з опційним пакетом CALLIGRAPHY. Останній доречі досить не дешевий, біля $4600. Проте в нього входить чимало опцій:

  • оздоблення сидінь натуральною шкірою NAPPA
  • режим комфорту RELAXATION SEAT для передніх сидінь
  • електричний люк та панорамний дах
  • ексклюзивні литі диски R20
  • ексклюзивне оздоблення карт дверей
  • обивка стелі та бокових стійок алькантарою
  • оздоблення елементів салону алюмінієм
  • контурна підсвітка інтер’єру, решітка радіатора з покриттям DARK CHROME
  • фарбування в колір кузова захисних молдингів знизу дверей, бамперів та колісних арок
  • електрорегулювання поперекової підтримки сидіння водія (пневмопідкачка)
  • електрорегулювання бокової підтримки сидіння водія
  • зеркало заднього огляду з автозатемненням та відображенням з камери заднього огляду.

Що саме змінилось при рестайлі Hyundai Palisade

Під час оновлення Palisade отримав новий дизайн передньої частини.  Першопочаткова решітка у вигляді шестикутника поступилась місце більш суворій прямокутній. Хоча сама решітка тепер складається з прямокутних елементів, розмір яких зменшується від верхньої частини до низу решітки.  Повністю світлодіодні фари теж змінились. В верхній частині біля решітки розташовані вказівники поворотів. Внизу вертикально встановлено по три блоки елеметів фар ближнього (дві верхні) та дальнього (нижній) світла, а по краю встановлені вертикальні смуги денних ходових вогнів. Що стосується решітки радіатора, то в нашому авто вона виконана в кольорі темного хрому, що є частиною додаткового опційного пакету Calligraphy. 

В профиль та ззаду в дизайнв змін мінімум. Новий дизайн колісних дисків тут мабуть найбільш помітна частина. В нашої машини вони ще й опційні 20-дюймові (теж частина пакету Calligraphy). 

Крім того зʼявилась ще й функція дистанційної парковки авто. З ключа можна натисканням кнопки заставити машину спочатку завести двигун, а затим заїхати або виїхати з парковочного місця. 

Салон та зручність Hyundai Palisade

Передня панель це пара екранів на 12,3-дюймові екрани. Один – панель приладів перед водієм. Правіше від нього екран мультимедійної системи. 

Така компоновка робочого місця водія звична для сучасних Hyundai. Відразу вгадуются рішення, які ми бачили ще на тестах Ioniq5 та Ioniq6. Проте в Palisade вони замішані на багатющому оснащенні та преміальних матералах оздоблення.  

Зручно організована система керування автоматичною коробкою передач. Це не джойстик чи звичайний важіль. Просто кнопки: прості, великі та зручні.

Салон зі шкіряним оздобленням та стійки і стеля в світлій алькантарі виглядають реально дорого. Такий салон міг би бути в авто і преміального сегменту. Тест проходив саме в спекотний тиждень, тому наявність в машині сидінь з вентиляцією було дуже доречним. Хоча сам величезний салон нагрівається на сонці і при не довгих поїздках довго охолоджується до комфортної температури. Для більшої ефективності є додатковий клімат для задніх рядів сидінь з індивідуальним пультом керування. 

Сподобались сидіння. Вони комфортні і можуть трансформуватись в щось на кшталт шезлонгу. Та мені більше до вподоби стала їх система регулювання не лише поперекової підтримки, а ще й інтенсивності бічної підтримки. Сподобалось що ці налаштування автоматично змінюються, коли обираєш режим водіння. Коли обираєш спортивний режим, то крісло саме підкачую валики бічної підтримки та щільніше фіксує водія. Хоча поняття Спорт і Palisade мабуть не варто вживати в одному реченні. 

Щодо місткості салону, то тут Palisade обійшов обох конкурентів. Якщо в них може вміститись 7 пасажирів, то Palisade восьмимісний. В нього навіть третій ряд розрахований на трьох пасажирів.

Другий ряд оснащений електроприводом складання, а третій ряд як розкладається так і складається за допомогою сервоприводу.

Цікаво що після рестайлу зʼявилась функція, яка допомагає водієві покращити оглядовість. Якщо посадити в салон всіх пасажирів, то через салонне зеркало назад дивитись буде незручно.

Та варто перемикнути кнопку внизу дзеркала і воно перетворюється на екран, якій транслює зображення з камери, що встановлена позаду авто. Так що бачиш те ж саме що в дзеркало, але без метушні пасажирів. До речі така ж функція є і в Toyota Highlander. 

Поведінка та технології Hyundai Palisade

Те що під капотом чималий бензиновий V6 – приємно. Він врівноважений, з приємним звуком роботи, та легко розкручується під натискання педалі газу. Хоча дивно що в сучасній машині з великим бензиновим двигуном не передбачені системи зниження витрат пального: нема ні старт-стопу, що глушить двигун на перехрестях, чи гібриду, чи хоча б мікрогібридної технології. Під капотом шестициліндровий двигун G6DC з серії Lambda-II. Це атмосферний (без турбіни) двигун з безпосереднім впорскуванням бензину. 

Перше враження це те що сьогодні це справжнє марнотратство їздити на бензиновому атмосферному двигуну такого обʼєму. Він же… їсть! Проте, саме бензиновий двигун для Palisade виглядає більш органічно, ніж турбодизель. Бензиновий 3,8 працює дуже рівно, чудово збалансований та тихий. До того ж на старті він жвавий та непогано справляється з вагою 5-метрового кросоверу. До першої сотні здоровань з бензиновим двигуном розганяє за 8,2 секунди, тоді як з турбодизельним мотором 2,2 л він би виконував ту ж вправу на 2 секунди довше. А це істотна різниця.

Так, за динаміку та швидкість реакції на педаль акселератора треба платити. В міському циклі руху витрати під час тест-драйву коливались в діапазоні 16-18 л/100 км. Це чимало, якщо порівнювати з 10 л в турбодизельної версії. Хоча не раз виникав аргумент “так можна газ поставити”. Хоча і він обійдеться не дешево на машину з безпосереднім впорскуванням пального.

Підвіска Palisade комфортна і навіть на 20-дюймових дисках з шинами 245/50 машина демострує мякий хід та не напружує при проході нерівностей. Проте коли налаштувався їхати швидше в віражі варто памятати, що кермуєш автомобілем 5 метрів завдожки, 175 см висоти та близько двох тон спорядженої маси. Адже підвіска доволі проста. На пердній осі стійки МакФерсон а на задній багатоважільна підвіска. Ні пневматики, ні активних амортизаторів тут нема. Утім, у конкурентів ситуація така ж. Подібні технології вже є прерогативою преміального сегменту.

Якщо говорити про можливість адаптувати машину під різні режими руху, то на центральній консолі знаходиться перемикач, яким можна обрати між режимами дорожніх налаштувань Drive mode (Comfort, Eco, Sport та Smart) та позашляховими режимами Multi Terrain Control: Snow, Mud, Sand. 

Найбільше мені сподобався інтелектуальний режим Smart. Він хутко підхоплює твій стиль водіння та адаптує роботу рульовогу, поведінку коробки передач та чутливість педалів. 

Сподобався рівень комфорту, який дарують системи активної безпеки та допомоги водієві. При вмиканні вказівників поворотів на панелі приладів з відповідного боку вмикається круглий сектор із зображенням з камери, яка показує що відбувається в сліпій зоні огляду. Є активний розумний круїз, що допомагає рухатись в заданій смузі руху та сам тримає відстань до авта, що рухається попереду.

Сподобалась мені ще одна функція. Коли зупинившись в трафіку зачитався повідомленням в телефоні, чи просто задумався машина доброзичливо підказує, що авто попереду вже рушило, а ти стоїш до сих пір. 

Допомагає на парковці шикарна камера кругового огляду. Якість зображення – просто супер. Зображення чітке та надзвичайно детальне. 

Чи варто купувати Hyundai Palisade 2023

Якщо підсумувати свої відчуття від тесту Hyundai Palisade, то можна сказати що ця машина виглядає дуже вдало і цілісно. Palisade пропонується лише одна комплектація Top по ціні 2 563 400 грн, до якої можна додати пакет Calligraphy (+174 500 грн). Давайте порівняємо його ціну з конкурентами. 

Mazda CX-9 коштує від 1 731 600 до 2 301 500 грн

Toyota Highlander – від 1 789 740 до 2 785 760 грн.

Так, простіші (та зовсім не прості) комплектації конкурентів виграють по ціні, до того ж відчутно. Та коли мова заходить про топ-версії, то тут всі переваги нівелюються. Тут Palisade виступає потужно та як мінімум на рівних. А оновлений дизайн цілком може стати тим важливим камінчиком, який переважить ваги вибору саме на користь цієї моделі.