X

Тест-драйв Renault Koleos II: вивчаємо всі відмінності після оновлення

Изначально второе поколение Renault Koleos создавалось с большим прицелом на восточные рынки, поэтому вкусам тамошних покупателей решили немного подыграть. А что же изменилось после недавнего рестайлинга кроссовера?

Свого часу в Рено дуже вчасно та чітко вловили перспективи класу SUV та спробували запропонувати ринку моделі, які можна було створити швидко та шляхом невеликих модернізацій. Так з’явилися повнопривідний Renault Scenic RX4 у 2000 році та Renault Kangoo у 2002. Обидва, до речі, з різними інженерними рішеннями та непоганою прохідністю. Koleos на той час вже був відомий автомобільній публіці, але тільки як футуристичний концепт зі стилістикою Avantime.

Renault Koleos Concept 2000

Серійний Renault Koleos з’явився через шість років і протримався на конвеєрі фактично десять років. Комфортний, зручний, з бензиновими або дизельними моторами, але зі сміливим округлим дизайном він неоднозначно зустрів публіку. Тому в другому поколінні було вирішено застосувати класичний стиль, однак наголосивши на східному ринку. Понад те, світова прем’єра другої генерації Koleos пройшла не в Європі, а на Пекінському автосалоні 2016 року. І лише згодом модель дісталася Старого Світу. В Україні Колеос другого покоління було презентовано у 2017 році.

Кредит/Лізинг на Renault Koleos

Зовнішній вигляд

Спочатку другий Koleos створювався з великим прицілом на східні ринки, тому смаки тамтешніх покупців вирішили трохи потрафити. Більше хрому в обробці, трохи показової бутафорії тощо. Хоча французький почерк все одно помітний, а з усіма прикрасами вдалося не переборщити. Навіть після рестайлінгу. Адже зовнішніх змін у Koleos, по суті, мінімум. Це новий малюнок радіаторної решітки-усмішки, інші передні протитуманки – вони тепер світлодіодні – та обрамлення низу переднього та заднього бамперів. Накладки, планки, рахуйте легкі косметичні штрихи. І вже за стандартною схемою оновлення моделі додали новий колір та малюнок колісних дисків. До речі, вони на середній та топовій версіях 18-дюймові.

Із кумедних деталей я б відзначив декоративні зябра на передніх дверях і декоративні вихлопні патрубки в задньому бампері. Але це було тут і раніше.

Повністю світлодіодна оптика не тільки чудово виглядає, спереду денні ходові вогні утворюють С-подібні скоби, а ліхтарі на кришці багажника майже повністю стуляються, а й чудово світять. Освітлення дороги в темний час вище за всякі похвали!

В салоні

В інтер’єрі змін чи не найбільше, принаймні їх можна не лише помітити, а й відчути. Оновлений Renault Koleos можна замовити з більш комфортними та функціональними сидіннями (з кількома видами масажу у сидіння водія, висувною секцією під коліна і великими комфортними підголовниками), а також в обробці шкірою Nappa. Перфорована по центру сидіння і стьобана ромбом у верхній частині спинки вона додає інтер’єру солідності. Такі крісла дійсно дуже зручні, і хоча розраховані на більшу комплекцію моєї, в будь-якій, навіть тривалій поїздці мені було в них дуже комфортно.

Загалом у передній частині салону візуально нічого не змінилося. Та ж передня панель з вертикальним планшетом екрана діагоналлю 8,7 дюйма (у середній комплектації він трохи менше), комбінована панель приладів перед водієм, ті ж кнопки та їх функціонал. Також є можливість підключення смартфона за допомогою Android Auto та Apple Car Play.

До речі, фізичних клавіш мінімум, і більшість налаштувань виконується через екран мультимедіа. Наприклад, налаштування кольору контурного підсвічування салону у дверних картах або стилю спідометра та тахометра. Різних налаштувань і справді чимало, але логіка меню трохи плутана.

Сподобалася увага до дрібниць, які створюють додатковий комфорт. Так, в підсклянниках є функція охолодження, центральний підлокітник можна зрушувати вперед і тоді він відмінно лягає під лікоть, а оздоблення нижньої частини передньої панелі не з твердого пластику, як це часто прийнято, а навпаки, обшито шкірою. І прострочка справжня, а не бутафорська. Але водночас є й безглузді дрібниці. Як автомобільний режим тільки водійського електросклопідйомника.

Кредит/Лізинг на Renault Koleos

На задньому дивані я знаходжу ще одне доказ того, що Колеос повністю націлений на комфорт пасажирів. Мене зустрічають задні двері, які відчиняються на кут майже 90 градусів і такий самий неширокий і прикритий від бруду поріг. Сідаю, і подушка дивана немов ловить мене у свої обійми – дуже комфортна посадка!

За запасом місця в ногах можна ставити п’ять із п’яти. Просторо, переднє крісло не тисне на ступні, причому трансмісійного тунелю майже немає (хоча повний привід є). Над головою місця також достатньо, хіба що середній пасажир із моїм зростанням 1,82 упреться в стелю.

Головне нововведення на гальорці – це можливість регулювання спинки заднього дивана по куту нахилу. Кнопки підігріву, як і раніше, знаходяться в торці підлокітника, що ускладнює їх використання, якщо ззаду сидять троє пасажирів.

Об’єм багажника становить 505 літрів, хоча візуально здається навіть більше. Тут електропривод п’ятих дверей, мінімум пластику в обробці (використаний приємніший ворс), а під фальшпідлогою живе повнорозмірна запаска. Частини спинки, що складаються, утворюють рівну підлогу практично без сходинки. Загалом, причепитися практично нема до чого, хіба що боїшся подряпати задній широкий бампер.

Кредит/Лізинг на Renault Koleos

Драйв

За ідеєю, під капотом Колеоса після рестайлінгу також з’явилися нововведення – нові силові агрегати. Це турбодизельні 1.7 dCi на 170 л. та 2.0 dCi на 190 л.с. От тільки до нас вони поки що не постачаються. Рушійною силою кросовера є той самий турбодизельний 2.0 dCi потужністю 177 к.с. і крутний момент 380 Ньютоно-метрів. Досягається він рівно за двох тисяч обертів. А ось до цієї позначки автомобіль демонструє дещо флегматичний характер. Ні, відвертого провалу немає, але натяк “а може не варто гнати?” машина водієві повідомити встигає. Але так само встигає розігнатися до першої сотні за 9.5 секунд, що є хорошим показником, якщо брати зріз за класом авто і враховувати враження від їзди.

А вони тут дуже приємні, я навіть сказав би плавні. Тандем двигуна і варіатора X-Tronic налаштований на спокійну і плавну їзду, якщо їхати розмірено і не поспішаючи, Koleos здатний навіть заколисувати своїх пасажирів. А ось щоб їхати динамічно, стрілку тахометра краще тримати праворуч від позначки дві тисячі обертів, але знову ж таки, не даючи їй забігати дуже далеко. Тоді у вашому розпорядженні завжди буде майже максимум тяги, чого цілком достатньо для прискорення зі швидкості при випередженні або обгоні, наприклад. При таких маневрах двигун нагадує про свою дизельну сутність досить жорсткими нотками в голосі, які чути в салоні.

Жаль тільки, що жодних додаткових режимів їзди не передбачено, ні спортивного, ні економічного. Але педаль акселератора тут точна, чуйна, так що керування тягою не складає труднощів. Можна заради інтересу перейти в ручний режим управління варіатором, отримавши в своє розпорядження 7 фіксованих передач. Але знову ж таки, без підрульових пелюсток це трохи втрачає сенс.

А ось режим роботи повнопривідної трансмісії All Mode 4×4 можна вибирати. І це класна відмінна риса! Якщо їдеш по твердому сухому покриттю, то достатньо буде переднього приводу, режим “Авто” можна вибирати при погіршенні погодних умов (дощ або сніг) або ж на легкому бездоріжжі, а щоб не підсісти на ньому ж, можна вдатися до третього режиму роботи Lock . Тоді момент, що крутить, буде ділитися між осями порівну. Концептуально нічого незвичайного, але можливість керувати повним приводом у такому форматі мені дуже подобається. Що стосується можливостей Koleos поза дорогами, то при кліренсі в 210 мм він не пасує на легкому бездоріжжі і непогано по ньому дереться, хіба що іноді чіпляє переднім звисом.

Ходова кросовера не зазнала змін, спереду тут стійки Мак-Ферсона, а позаду багатоважеля. І по суті, без змін залишилися її звички на наших дорогах. Непогано розправляючись з великими хвилями асфальту, на дорожній дріб’язку у вигляді стиків і латок підвіска починає транслювати це все в салон. Саме шум, а не жорсткість мене збентежили в її роботі найбільше. Тому що в поворотах Koleos відмінно стоїть на траєкторії, не лякає хисткістю і за своїми звичками зрозумілий водієві. Враховуючи спокійніший і зважений характер машини в цілому, такі особливості мене навіть здивували. Але приємно розуміти, що кросовер не рятує, якщо зайти в поворот більш високої швидкості.

При цьому він керується точно і приємно, з присутністю зворотного зусилля на кермі. І нехай без азарту, але цілком упевнено. Під стать потужності та вазі автомобіля та його гальма. У роботу вони вступають м’яко, але беруть в облогу Renault Koleos швидко навіть з високих швидкостей. І знову ж таки приходжу до висновку, що автомобіль налаштований на зручну і стабільну їзду, він добре розкривається на трасі, а якщо під колесами більш-менш хороший асфальт, то взагалі добре!

Що стосується витрати, то у міському ритмі він легко укладається у 8 літрів, а при спокійній їзді можна вийти і на 6,5-7 літрів. Тож бака на 60 літрів може вистачити на 750-800 км.

Кредит/Лізинг на Renault Koleos

Підбиваємо підсумки

Очевидно, рестайлінг знадобився Renault Koleos, щоб розширити список опцій комфорту і придбати нові, більш ефективні двигуни. Адже конкуренція у класі сильна, і без своїх козирів тут не обійтись. До того ж, цінова політика стала навіть дещо лояльнішою. А щодо співвідношення ціна-комплектація-двигун, то тут у героя нашого тесту одна з найкращих пропозицій на ринку. Колеос бореться за тих покупців, які вибирають не базові версії, щоб максимально виграти в ціні, а в оснащених виконаннях, зі списком опцій. І ось тут йому є що запропонувати.