X

Тест-драйв рестайлового Citroen C5 Aircross: Останній шанс купити повнорозмірний дизель із автоматом

Увага до кросоверів все більша. Тому виробники весь час підтримують інтерес до своїх моделей оновленнями. Приклад – рестайловий Citroen C5 Aircross. Його огляд можна прочитати, або переглянути наше відео тест-драву. 

Історія моделі 

Провісником серійного С5 Aircross, що з’явився у 2018 році, став концепт Citroen Aircross, який вперше показали на Шанхайському автосалоні 2015. Яскраво червоний прототип вирізнявся відсутністю середньої стійки, дверима, що відкриваються назустріч одна одній та стильним концептуальним салоном. Вже тоді було зрозуміло, що прототип невдовзі стане серійною моделлю, але ми не уявляли, що при цьому він зазнає небагато змін. 

Фактично можна сказати, що С5 Aircross став одним з перших самостійних кросоверів, які почали з’являтися у французького бренду саме в той час. До того ж це були, скажімо так, кооперації з японським Міцубісі.

Оновлення C5 Aircross

За традицією оновлень основні зміни сконцентровані в передній частині авто. Не дарма такі оновлення часто називають фейсліфтингом, тобто підтяжкою обличчя. 

Як видно в моделі нова решітка радіатора та нові LED-фари. V-подібні світлодіодні денні ходові вогні – ще одна відмінна риса фірмового стилю Сітроен – тепер виконані у вигляді рояльних клавіш, внаслідок чого передні світлові елементи стали виглядати ще високотехнологічніше і отримали більш обʼємний 3D-ефект. Фари прожекторного типу LED Vision стали ще вужчими і темнішими. До речі, світлодіодні фари тепер встановлені у всіх комплектаціях C5 Aircross. 

Дуже цікаво виглядає новий дизайн фальшрадіаторної решітки. Цікаво, що вона глуха. А все повітря для живлення та охолодження двигуна поступає через повітрязабірник в нижній частині бампера. Для оптимізації аеродинамічних потоків в кутах бампера зробили наскрізні отвори.

Після оновлення новинка виглядає ширшою і більшою на дорозі, демонструючи дуже впевнений характер. Доречі новий C5 Aircross отримав логотип Citroen у новій інтерпретації.

Гарно виглядають нові 18-дюймові легкосплавні колісні диски PULSAR аеродинамічного дизайну з алмазним шліфуванням і чорними глянсовими елементами.

Оновився також і дизайн задніх ліхтарів.  

Cалон оновленого C5 Aircross

Салон у кросовера виконаний згідно з концепцією Citroen Advanced Comfort. Передні крісла немов створені під мою комплекцію зі зростанням 1,82. Мені вдалося підібрати ідеальну посадку! І бічна підтримка в міру, і профіль зручний – у них було легко сидіти під час поїздок на будь-які відстані.

Приладова панель це монітор на 12,3 дюйми. Його дизайн можна змінювати за допомогою меню. Хоча сам дизайн залишає місце для покращень. Як на мене, розмір шрифтів замалий. Зате якщо раніше неможливо було вивести навігацію на панель, то зараз можна.

Центральна консоль була модернізована і отримала чорне оздоблення штучною шкірою, доповнене хромованими деталями, які в автомобілів з АКПП підкреслюють розташування нового селектора e-Toggle та перемикача режимів руху з функцією Grip Control.

В нашій топовій комплектації на верхівці центральної консолі знаходиться 10-дюймовий екран інфорозважальної системи. Екран не високий, зате доволі широкий. Виявилось що користуватись таким екраном доволі зручно. Можна покласти руку зверху, а можно використати ось діагональний зріз на правій верхній частині екрану, як точку опори. Зручно, що відобразити зміст смартфону можна за допомогою Mirror Link. 

Цікаво що в більш простій комплектації дизайн центральної консолі в рестайлової моделі залишився майже таким як в машинах до оновлення.

На другому ряду сидінь три окремих сидіння, яке можна регулювати в поздовжньому напрямку і по куту нахилу спинки. Але крайні пасажири сидять надто близько до дверей. Та й центрального підлокітника на задньому ряді крісел не передбачено. Його можна замінити склавши спинку центрального крісла. Натомість зручно, що підлога рівна – жодних високих тоннелей.

Задні двері відкриваються на не дуже широкий кут, що відчувається при посадці-висадці. 

В багажнику при оновленні нічого не змінилось. Проте він і без того був практичним. Він має обʼєм від 580 до 720 літрів, в залежності від положення заднього ряду сидінь. Ми ж пам’ятаємо що він регулюється по довжині. Підлога багажника має кілька положень по висоті. Висота завантаження зручна. 

Ходові якості C5 Aircross

В Україні Citroen C5 Aircross пропонуються в двох комплектаціях- Feel Pack та Shine Pack. На додачу до них автомобіль можна дооснастити переліком опцій за доплату. Так зокрема як і зроблено в нашому тестовому авто в версії Shine Pack. 

Силових установок для моделі передбачено три. Дизельні двигуни 1.5 HDI (130 к.с.) та 2.0 HDI (180 к.с.), а також гібридна силова установка 1,6 Plug-in Hybrid. В ньому сумарна потужність бензинового турбодвигуна та електричної установки складає  225 к.с.. 

Тестова машина має під капотом 2,0-літровий турбодизельний двигун. 

Кросовер виявився доволі спритним. При цьому він не підштовхує тебе до активного драйву, тому його завзятий характер я розкусив не відразу. Але варто було трохи познайомитися з французьким гостем і увійти у смак, як я відчув відмінний розгін і динаміку! З місця до першої “сотні” за 9,4 секунди – дуже добрий результат! А якщо ще й увімкнути режим спорт, то можна трохи освіжити відчуття.

Стихія С5 Aircross трохи інша – це спокійніша їзда або поїздки трасою. Досить потужний для своєї маси, швидкий, тихий і при цьому не є ненажерою. В змішаному циклі витрати обіцяно на рівні 4,9 літри на 100 км. В нас під час тесту витрати пального склали близько 7,5 л. І це при тому, що машина обладнана автоматичною коробкою передач. 8-ступінчаста автоматична коробка EAT8 збирається в Японії з 2017 року і встановлюється на багато популярних передньопривідних моделей Peugeot, Citroen, Opel та DS. Ця коробка є однією з модифікацій АКПП Aisin TG80LS.

Покритикувати “автомат” можна лише за заминку, яка іноді трапляється між першою та другою передачею у тягнучках та заторах. Все інше – без зауважень. Коробка перемикається м`яко та своєчасно, та адекватно підбирає передачі під ритм руху та обраний водієм режим. Двигун і коробка дуже добре підходять одне одному.

В оновленій машині зʼявились помічники для водія, яких раніше не було. Особливо гармонійно працює пара системи утримання в смузі руху та активний круїз-контроль. Такий собі міні-автопілот. Звичайно потрібно тримати руки на кермі та слідкувати за дорогою, але частину роботи авто все ж бере на себе. 

Традиційна перевага, за яку люблять C5 Aircross – його мяка підвіска. Спочатку вона здається навіть занадто мʼякою, та згодом до її характеру звикаєш. Головна фішка ходової частини Progressive Hydraulic Cushions в незвичайних амортизаторах. В амортизатори KYB інтегровано гідравлічні буфери стиснення і відбою. За малих ходів підвіски працює тільки пружина і амортизатор має комфортний режим. При граничних ходах на великих нерівностях шток «впирається» в гідробуфери, прогресивно збільшуючи жорсткість. 

Ціни та конкуренти C5 Aircross

Серед конкурентів оновленого Citroen C5 Aircross чимало серйозних суперників. Тут і Opel Grandland, Peugeot 3008, KIA Sportage, Hyundai Tucson. Проте можна сміливо скаpати, що C5 Aircross має свою персональну нішу. Він вирізняється не тілько комфортним салоном та підвіскою, але й парою 2,0-літрового турбодизеля та класичного “автомата”. Очевидно що в наступних поколіннях моделі такого вже не знайдеш. А жаль, бо ця пара одночасно достатньо сучасна за своїми показниками динаміки та економічності, та має гарну репутацію щодо надійності.  

Серед прагматичних переваг також варто назвати співвідношення ціни та комплектації. Якщо позначка “від” виглядає цілком звичною для ринка, то ціна топової версії близько 33 000 доларів для машини в такому оснащенні це дуже не багато. Конкуренти зі співмірним списком обладнання легко дотягують до 40 000.