Приблизно, як 500-й хетч врятував італійців від краху, так і цей кросовер, посилює позиції концерну в найбільш перегрітому сегменті у світі. І якщо коротко – новачок мене здивував.

Головна зброя

Зізнаюся, маю грішок – люблю італійські авто. Першою моєю машиною була Lancia Thema 2.0 Abarth. І от я інтуїтивно відчув щось знайоме під час зустрічі з новим Fiat’ом. Стиль, мабуть, головна зброя італійців. Подвійно похвально, якщо згадати, що цей автомобіль перекроїли з американського Jeep Renegade. Тому вигнутий дах і округла оптика сусідять з позашляховим обвісом і кліренсом у 18 см. Хоча у простіших версій 500х він скромніший на 2 см.


500х сприймається як справжній кросовер з будь-якого боку

Наш стиляга має тільки передній привід, і його позашляхові властивості обмежуються легким оффроудом і форсуванням бордюрів. Для цього з лишком вистачає можливостей позашляхового режиму Terrain, який вміє розподіляти момент між передніми колесами. Звісно, це півзахід, але він непогано працює на нестійких ґрунтах і піску. Хоча повністю покладатися на електроніку я не став би.

У перемикача режимів їзди три положення: Sport, Auto и Terrain

Краще виїхати на тверде покриття, на перемикачі режимів вибрати Auto і їздити асфальтом. Тут 500х у своїй стихії. З 1,4-літрового турбомотора, який нам за безліччю італійських моделей, вичавили 140 сил і 230 Нм, і цього цілком вистачає для 1,3-тонного кросовера.


1,4-літровий турбомотор наділяє автомобіль дуже достойним темпера­ментом

Але головна новина в тому, що як трансмісію використовують 6-ступінчастий робот із двома сухими зчепленнями. Він плавно перемикається на малих швидкостях і швидкий на більших. Мабуть, єдиний його мінус – він подовгу затримується на перших двох передачах, а в спортивному режимі зловживає високими обертами.


Робот на 6 передач з двома сухими зчепленнями здається верхом слухняності і швидкості порівняно зі старою однодисковою роботизованою трансмісією

З іншого боку, завдяки довгим верхнім передачам автомобіль легко тримає високий темп і економить, вкладаючись у середньому в 6 літрів. І при цьому прудкості йому не позичати. До сотні наш герой розганяється майже за 10 секунд.

У кросовера точне кермо, і він впевнено пише дугу повороту. Щоправда, сильно натиснувши на газ на виході з віражу, виразно відчуваєш, як кермо починає сіпатися під дією тяги коліс. Такого у німецьких конкурентів я вже давно не зустрічав. Проте жорсткувата підвіска відмінно тримає в повороті, хоча і трясе сильніше, ніж хотілося б.


Приємне, налите вагою кермо під час паркування можна зробити ще більш легким, натиснувши кнопку City

Можно було яскравіше

Даючи трохи перепочити мотору, можна огледітися в салоні. Комбіноване тканево-дерматинове оздоблення практичне, а форма крісел нагадує спортивні хетчбеки. На центральній консолі розмістився 5-дюймовий монітор із дуже пристойною графікою. Однак темний пластик трохи бентежить. Мені доводилося бачити «п’ятисотий» зі світлим різнобарвним інтер’єром, і емоцій він викликає куди більше.

У комплектації Pop star є клімат-контроль, круїз-контроль, безключовий доступ, підігрів передніх крісел і датчики паркування ззаду. Сірий пластик салону значною мірою нівелює переваги дизайну. Кокпіт краще виглядає в яскравих кольорах

Незважаючи на те, що попереду дуже просторо, задній ряд вже не здається таким вільним. Проте туринський красень добре оснащений: старт-стоп, клімат- і круїз-контроль, паркувальні датчики ззаду, підігрів передніх крісел.

Спереду сидиться набагато вільніше, ніж на задньому ряду

Ззаду на очі спадають ліхтарі, як у 500-го, і схожий вигин дверей багажника. Під ними 230 літрів. Якщо скласти спинки, то всі 1750 л

Загалом, на моїй пам’яті це перший Fiat, який так відверто тягне на одного з лідерів сегменту. Але його ціна є зависокою. Майже 700 тисяч – за цю суму можна придивитися машину й побільше. Але навряд чи вона буде гарнішою!

test-drayv-fiat-500x-krasota-spaset-fiat-11
*Ціна на 25.04.2016 р.

Резюме

Кузов і комфорт

Для Fiat’а це справжній прорив – продукт, з яким він сміливо може конкурувати з відомими німецькими однокласниками. Безумовно, це один з найстильніших в сегменті кросоверів. До того ж він добре оснащений. Салон непогано звукоізольований, але на розбитих дорогах підвіска здається жорсткою, і хотілося б трохи більше комфорту навіть на шинах з доволі високим дорожнім профілем.

Силовий агрегат і динаміка

У Fiat’а досить бойовий характер завдяки добре знайомому з інших моделей концепту турбомотора. Новий рівень комфорту доступний завдяки розторопному роботу з двома зчепленнями. Незважаючи на непоганий рівень економічності бензиновика не вистачає дизельної альтернативи. До того ж наявність тільки переднього приводу обмежує можливості поза асфальтом.

Фінанси й оснащенння

На наш погляд, цю модель Fiat міг би використовувати, щоб відвоювати позиції у сильних німецьких і японських конкурентів. Автомобіль справді дуже хороший. Машина багато оснащена, але ціни на позашляховий 500х трохи вищі, ніж у основних опонентів.

Подписывайтесь на наши ленты в Facebook, Viber, Telegram и Messenger: все самые важные автомобильные события в одном месте.