X

Тест нової Mazda CX-5: харизматичності немає меж

Новое поколение японского кроссовера Mazda CX-5 получило еще более яркий красный свет, чем предшественница. Чем еще может удивить новая CX-5, мы разбирались в рамках теста в Закарпатье.

З моменту своєї появи на українському ринку Mazda CX-5 завоювала велику популярність у покупців. Адже привабливий дизайн, комфортабельний і просторий салон, а також надійні та економічні силові агрегати зарекомендували себе з кращого боку.

Варто нагадати, що саме з моделі CX-5 почалося впровадження в  Mazda дизайну KODO і інноваційних технологій SKYACTIV.

Нова Mazda CX-5, європейський дебют якої відбувся в березні нинішнього року, стала ще більш стильною і харизматичною. У палітрі кольорів з’явився ексклюзивний відтінок червоного – яскравий і глибокий Soul Red Crystal, який увиразнює емоційний і динамічний дизайн новинки.

Зручність і комфорт

Інтер’єр Mazda CX-5 2017 зазнав помітних змін для забезпечення ще більшого комфорту як водія, так і всіх його супутників. Матеріали внутрішнього оздоблення виконані з високоякісних матеріалів, а пластик на торпедо і дверних панелях – м’який, фактурний. Крім того, стильна контрастна строчка і декоративні панелі «під дерево» підкреслюють високий статус моделі.

Для підвищення комфорту пасажирів заднього ряду для них підготували USB-порти для підключення гаджетів, а також власні дефлектори системи кондиціонування і вентиляції.

На відкидному підлокітнику знайшлося місце для двох підстаканників і двох клавіш увімкнення підігріву сидінь, які мої колеги щоразу норовили активувати ліктем.

Місткий багажник об’ємом від 580 до 1342 літрів (залежно від положення спинки задніх сидінь) дає змогу перевозити найрізноманітніші вантажі. Крім того, тепер дверцята багажного відділення мають електропривод із функцією пам’яті висоти підйому. Шкода, тільки, що не вдалося знайти жодного багажного гачка.

Швидкий і потужний

Як відомо, «від добра добра не шукають», тому для нового CX-5 лінійку силових агрегатів зберегли без змін. Представлені в Україні машини оснащуються надійними бензиновими двигунами сімейства SKYACTIV – 2,0 л потужністю 150 к.с. і 2,5 л потужністю 194 к.с. Приблизно через півроку більш потужний силовий агрегат оснастять системою відключення двох циліндрів – для кращої економічності. А тим, хто вважає за краще дизель, пропонується тяговитий мотор SKYACTIV 2.2 потужністю 175 к.с.

До речі, за величиною крутильного моменту (420 Нм) дизельному CX-5 практично немає конкурентів. Базова 150-сильна бензинова версія з моноприводом оснащується 6-ступінчастою МКП, всі інші варіанти CX-5 мають у своєму арсеналі 6-ступінчастий “автомат”.

Тепер поговоримо про їздові якості нової Mazda CX-5. Більша частина нашого тесту проходила в Закарпатті, де дороги здебільшого звивисті, періодично переходять у гірський серпантин. І тут дизельний мотор повною мірою розкрив свій характер. Спочатку я нарікав на надто плавний набір швидкості і неквапливу роботу тандему АКП + турбодизель.

Адаптувавшись до мого спокійного стилю водіння, автомобіль немов поринув у сомнамбулічний сон. Але варто було перейти Рубікон в 3000 об/хв і автомобіль немов підмінили. CX-5 піднісся духом і дав зрозуміти, що він здатний на багато що. І тут нагадали про себе 420 Нм крутильного моменту, які миттєво перетворили кросовер в автомобіль для активного водія.

Друге, що приємно порадувало в новинці – чудова робота підвіски. Незважаючи на 19-дюймові колісні диски автомобіль практично не звертав уваги на якість дорожнього полотна, безболісно згладжуючи як незначні ямки і нерівності, так і доволі значні перешкоди. Про те, як поводиться Mazda CX-5 на бездоріжжі, ми вже розповіли раніше.

Тест підтвердив високу якість складання і використовуваних матеріалів. Незважаючи на абсолютно розбиту дорогу і постійні діагональні навантаження на кузов жодних «цвіркунів» і скрипів не було. Крім того, істотно знижено рівень вібрацій, що проникають в салон під час руху автомобіля нашими не дуже рівними дорогами, а також знижений рівень шуму вітру під час руху з високою швидкістю. За весь час тесту нам жодного разу не довелося підвищувати голос під час спілкування.

Системи безпеки та інтерфейс «людина-машина» також еволюціонували, роблячи керування автомобілем ще безпечнішим. Адаптивні світлодіодні фари головного світла (ALH) складаються з 12 окремих світлодіодних елементів, що дає змогу побачити найменші деталі на дорозі в темряві.

Система аварійного зупинення в місті навчилася розпізнавати пішоходів. Для кращого сприйняття інформації 7-дюймовий дисплей мультимедійної системи розташований вище, а проекція на лобове скло виводить оперативну інформацію безпосередньо в полі зору водія. До речі, новий проектор викликав справжню бурю захоплення у всіх тест-пілотів великою, яскравою і чіткою «картинкою».

Резюме

За два з лишнім дні ми накатали близько 1000 км українськими дорогами і бездоріжжям. Нова Mazda CX-5 з честю впоралася з усіма випробуваннями. Крім яскравої зовнішності і комфортабельного салону новинка підтвердила свої позашляхові можливості.

За сукупністю споживчих якостей цей кросовер заслуговує на пильну увагу як претендент на купівлю. Причому, важливо, що вже в базовій комплектації пропонується майже повний спектр електронних систем безпеки.

І, звісно, про ціни. Вартість Mazda CX-5 в новому поколінні практично не змінилася – в базовій комплектації Drive (2.0/6MT/2WD/150 к.с.) стартує від 649 000 грн, а за найдорожчу повнопривідну версію з дизельним мотором (2.2/6AT/4WD/175 к.с.) просять 1 035 000 грн.