X

Випробовування Nissan X-Trail (T33): що вражає і чого не вистачає

Цьогоріч погода – справжня кардіограма. То кілька тижнів тому були холоди з нічними мінусами, то спека +25 на початку травня. Ми розбираємось як працюють системи комфорту в нашому тестовому X-Trail. Головне питання, що двигун внутрішнього згоряння тут працює за своїм алгоритмом і не постійно, через те робота системи опалення та охолодження  не привʼязана до температури охолоджуючої рідини мотора.

Коли хочеться тепла

Коли обрана температура на блоці керування, та натиснуто кнопку «Auto» клімат певний час мовчить, після того як машина заведена. Ну як «заведена» – переведена у режим готовності. Адже коли натискаєш кнопку «Старт» внизу центральної консолі, то двигун внутрішнього згоряння не запускається. Просто вся електрика переходить в стан готовності до того, щоб рушити.

Для початку повноцінної роботи клімат-контролю в режимі обігріву потрібно лише пару хвилин. Дуже швидко в салон починає поступати тепле повітря, адже нагрівається воно не від охолоджувальної рідини ДВЗ, а від окремого нагріваючого елемента. Не потрібно чекати, коли двигун внутрішнього згоряння вийде на робочу температуру. Та власне цю температуру навіть подивитись нема де. Такого індикатора в гібридному X-Trail ePower просто не передбачено. Адже гібридна установка машини повністю автоматично керує алгоритмом увімкнення і вимкнення ДВЗ.

Проте, навіть ті пару хвилин, поки клімат вийде на повноцінний обігрів салону водій вже в комфорті. Бо є триступеневий підігрів сидінь (як передніх, так і задніх), та навіть підігрів керма. Остання опція багатьом припала до душі навіть більше за обігрів сидінь.

В травні вже не зустрінеш вранішнього обмерзання скла, але ще місяць тому було дуже доречно що є підігрів ThermalClearі. Коли лобове скло повністю вкрите морозними візерунками то не треба думати про те, щоб дерти його скребком. Достатньо натиснути кнопку підігріву лобового скла. В теплу погоду ця опція стає у нагоді коли дощова погода і скло починає запотівати. Підігрів дуже швидко впорається з такою проблемою.

Цікаво і незвично, що опція підігріву лобового скла ThermalClearі доступна не тільки в нашій топовій комплектації. Таке вітрове скло стоїть на всіх комплектаціях, за виключенням найпростішої (Visia). Докладніше про те, чим відрізняються комплектації X-Trail можна почитати в нашій попередній публікації. Те саме стосується і підігріву передніх та задніх сидінь, та навіть керма!

Коли хочеться прохолоди

Клімат-контроль справляється з чималим салоном доволі швидко. Клімат тризонний. Окремо температуру можуть регулювати водій, передній пасажир та задні пасажири. В останніх окремий блок керування кліматом на центральній консолі. Зручно що на головному дисплеї кліматичної системи видно яку температуру обрали задні пасажири. Так батькам простіше контролювати щоб діти не «накрутили» собі лютий холод.

Зручно що задні пасажири мають висувні шторки на вікнах дверей, які дозволяють закрити скло. Це дозволяє захиститись не тільки від сонця, але й від сторонніх поглядів.

Щодо комплектації, то вже кілька різних людей, які прицінюються до авто такого сегменту, сідали в нашу машину захоплювались рівнем оздоблення та оснащення. Особливо справляє враження яскравий салон із натуральної шкіри. Та при цьому багатьох дивує, що при такому рівні оснащення наш X-Trail не має вентиляції сидінь. Більше того, таке не пропонується навіть в якості опції за доплату. Хоча шкіряне оздоблення має перфорацію, що допомагає в спеку.

Ще одна опція, про яку не можна не згадати – великий панорамний дах. Він додає візуального обʼєму і без того не малому салону. Передня частина його зсувається, утворюючи люк. Мені подобається що є зсувна шторка, яка дозволяє повністю закрити панораму. Таким чином салон менше нагрівається під яскравим весняним сонцем.

Контроль на відстані

Наша машина підтримує функцію NissanConnect. Це дозволяє контролювати ряд параметрів в авто дистанційно. Хоча в функціоналі, як на мене гостро не вистачає двох речей. Перша – наявності автоматичного доводчика люка. Адже відкрити або замкнути двері дистанційно ти можеш, а от перевірити чи закрито люк, або примусово його зачинити нема можливості. Друга річ, яку хотілося б побачити в такому софті – можливість дистанційно перевірити температуру в салоні, та увімкнути заздалегідь клімат, щоб за кілька хвилин, поки йдеш на парковку авто встигло нагріти, або охолодити салон. Проте, навіть з наявним функціоналом це зручна річ. NissanConnect дозволяє знайти авто на парковці, поблимати собі фарами, щоб побачити авто здалека. Якщо це не допомагає – можна ще й дистанційно «посигналити». Остання функція не завадить коли з вікна офісу бачиш, як до авто виявляють надто пристальну увагу.

Є ряд функцій, щодо стеження за авто. Можна побачит його поточне розташування, визначити оповіщення коли машина перевищує швидкість, їздить в заборонений час (мова не про комендантську годину, а про власноруч встановлені ліміти), або ж заїзжає в визначену вами зону. Про ці функції варто буде поговорити окремо.

Також NissanConnect тримає вас в курсі того який запас ходу залишився в авто на залишку палива, та нагадує про настання пробігу для проведення ТО.

А тим часом ми рушаємо далі на нашому тестовому Nissan X-Trail ePower e-4orce. Наступного разу розповімо про роботу світлодіодних фар. Враження від вечірньої їзди та як в темноті допомагають системи активної безпеки.