X

Знайомимося з Honda Civic 2017 Sedan в Україні

Как только в Украине появился новый седан Honda Civic 2017 года, мы тут же получили его на тест. И в первую очередь знакомим вас с оснащением этой машины.

Нова Honda Civic 2017 Sedan дебютувала в Україні і пропонується тільки в одній комплектації Elegance, яка відповідає середньому рівню оснащення. У ній світлодіодні технології використовуються лише в ходових вогнях.

Пізніше з’являться ще два рівні оснащення: простіший Comfort і багатший Executive. Ось і ньому вже і буде встановлено оптику, повністю зібрану на LED-елементах, включаючи протитуманні фари.

У дорожчому буде пропонуватися і 2-зонний клімат-контроль. У нашій машині встановлено звичайний, із загальним регулюванням для всього салону. Керування ним таке саме, як у авто попереднього покоління. І тільки монітор став трохи ширшим, оскільки кнопку ввімкнення/вимкнення перенесли безпосередньо на регулятор сили обдування.

Пригадую, що в дорогих комплектаціях седан Хонда Сівік раніше пропонував шкіряну оббивку сидінь і електричні регулювання передніх крісел. А все тому, що ті машини надходили в Україну з американського заводу Honda.

Фари здаються насуплено-агресивними під нависаючою, як потужна надбрівна дуга, широкою хромованою поперечиною. Ходові вогні зібрані на LED, головне світло – галогенне. Повністю світлодіодну оптику головного світла пропонуватимуть у дорожчій комплектації.

Оригінальними є повторювачі поворотів на стиках передніх крил і бампера.

Тепер десяті Сівіки в Україну завозять із турецького підприємства. Поки що салон машини оздоблений тканиною з декоративною строчкою. Комбіноване оздоблення шкірою і шкірозамінником у недалекому майбутньому запропонує найдорожча комплектація.

А от електричних регулювань водійського сидіння в ній не передбачається. А шкода. Адже без них немає можливості поміняти нахил подушки крісла, а нахил спинки можна регулювати покроково, а не безступінчато.

Задні ліхтарі – немов пазуристі лапи хижого птаха, міцно «тримають» корму. Стилістика оптики перетинається з хетчбеком, що цілком логічно. В задніх габаритних ліхтарях використовуються світлодіоди.

Та й регулювання поперекового підпору немає. В результаті я зміг підібрати тільки приблизно зручні налаштування крісла.

Комплектація Honda Civic 2017

У середньому рівні оснащення (і поки що єдиному) за гривневий еквівалент 22 900 доларів седан пропонує електричні регулювання зовнішніх дзеркал з функцією складання, люк з електроприводом, кліматконтроль, круїз-контроль, камеру заднього виду, електричне гальмо стоянки.

Під час створення десятого покоління Honda Civic японці відмовилися від космічного дворівневого компонування передньої панелі.

Є також підігрів передніх крісел, аудіосистема з 5-дюймовим HDMI- і USB-роз’ємами. У найдорожчій версії її доповнить система Honda Connect з навігацією і система безключового доступу та запуску двигуна SMART ENTRY.

Ставлення до безпеки у Honda Civic 2017 не залежить від комплектації. Всі машини мають одиночні (не дворівневі) фронтальні і бічні подушки безпеки, а також штори, оснащені кріпленнями ISO FIX на задньому ряду, системами стабілізації та допомоги при старті вгору.

Не для охочих розвернутися «з ручником» – всі Сівіки седани обладнані електричним стоянковим гальмом.

Але у жодному виконанні для Сівіка седана не пропонуються різноманітні сучасні асистенти руху – активні фари, функції моніторингу мертвих зон дзеркал, стеження за дотриманням рядності, превентивної безпеки і автоматичного гальмування.

Камери заднього виду не буде тільки в найпростішому оснащенні. Простим натисненням на правий перемикач можна перемикатися між трьома кутами огляду. Картинка чітка і хороша.

У підсумку

Якщо зовні Сівік дев’ятого покоління після поновлення став соліднішим і поважнішим, то седан Honda Civic 2017 набув більш спортивного і динамічного вигляду. Я навіть сказав би, що він став більш молодіжним.

У всіх комплектаціях новий Сівік седан обладнаний системою контролю тиску в шинах. Вона вираховує його падіння за швидкістю крутіння колеса, а не за величиною тиску.

Хоча на цьому тлі інтер’єр і 5-дюймовий екран із простенькою монохромною графікою здається занадто простим і невибагливим. Але десятий Сівік дарує знайомі відчуття.

І, як і кілька років тому за час тесту, мене весь час не залишало бажання кудись їхати і їхати. Причому бажано звивистими доріжками.

Тепер всі стекла обладнані автоматичним режимом роботи, що дуже зручно.

А от як машина поводиться на них і наскільки характеру седана відповідає 125сильний 1,6літровий бензиновий атмосферник у парі з безступінчатим варіатором CVT наша наступна розповідь.

Фото автора