X

У нас на тесті: Audi A5/S5 Coupe

Журналисты «Автоцентра» испытывают новое поколение Audi A5 Coupe и ее спортивную версию S5 Coupe с различными силовыми агрегатами на европейском тест-драйве в Португалии.

Нове покоління Audi A5/S5 Coupe було автовиробник показав на початку червня, і вже зараз журналісти з усього світу тестують новинку. За словами творців моделей, в новому поколінні видно спадкоємність першого А5. Але новинку немов підкачали у фітнес-залі. Причому за всіма параметрами. Навіть після знайомства з фотографіями за першого візуального знайомства автомобіль дивує своїми формами. Велика кількість гострих граней робить машину стрімкою та спортивною. Передусім звертає на себе увагу передня частина. Решітка радіатора стала ширшою і йде нижче. Фари, навпаки, вищі та менші. Капот візуально неначе став довшим.

Збоку безперечно можна впізнати Audi A5 Coupe. Головна особливість її дизайну – характерна хвиля, що йде спереду до корми. Колісні арки стали ширшими, а їхній контур – гострішим. Так дизайнери натякають на наявність повного приводу quattro.

Ззаду новий Audi A5 Coupe здається дуже широким завдяки вузьким світлодіодним ліхтарям.

У салоні теж все стало сучаснішим: виділяється великий центральний дисплей (він не виїжджає, як на інших нових моделях Audi, а встановлений стаціонарно), віртуальна панель приладів, проекційний кольоровий дисплей. Всі ці опції допомагають більше сконцентруватися на дорозі й керуванні автомобілем, не відволікаючись на зчитування інформації з панелі приладів. Оздоблення салону виконано з високоякісних матеріалів і шкіри – твердих дешевих поверхонь тут не знайти.

Дверцята традиційно для спортивних купе без рамки, ремінь безпеки подається водієві в момент ввімкнення запалювання. У тестових автомобілях сидіння не лише анатомічної форми, а й із функцією масажу різних зон та інтенсивності. Так, ззаду є другий ряд – «місце тещі», але невисоким людям чи дітям сидіти можна.

Лінійка моторів налічує три дизелі потужністю від 190 до 286 к.с. і три бензинові мотори – від 190 до 354 «конячок». Їх також підкачали – в середньому динаміка стала кращою на 17%, а економічність – на 22%.

Що цікаво, звук у них абсолютно різний – басовитий і низький у дизеля і по-спортивному заводний у бензинових версій. А от динаміка відповідає спортивному стилю Audi A5 Coupe – навіть найменші за потужністю видають відмінний підрив практично на будь-яких швидкостях. Що вже говорити про заряджені S-версії!

Про ці та інші особливості поведінки Audi A5 Coupe і Audi S5 Coupe – скоро в тест-драйві «Автоцентру».