X

У нас на тесті: Kia Optima

Новый седан Kia Optima распахивает широкие двери в просторный салон, приглашая в свою зону комфорта.

Новий седан Kia Optima зустрічає нас більш динамічною зовнішністю. Решітка радіатора і фари головного світла складнішого і цікавішого дизайну, виразні протитуманні фари з трьома великими «діамантами» світлодіодів, передній бампер із вертикальними «зябрами».

Але під таким купеподібним дахом – ця особливість дісталася новому поколінню Kia Optima від попереднього – виявляється достатньо місця для голів навіть високих пасажирів. І його навіть стало на 15 мм більше, в плечах салон поширшав на 17 мм, а для колін додалося 25 мм.

Разюче відрізняється і інтер’єр, який явно тяжіє до європейської ергономічності. Запропонований для тест-драйву автомобіль у найдорожчому виконанні Luxury. Цим і зумовлена наявність вентиляції та електричних приводів передніх крісел (для водійського з пам’яттю двох варіантів налаштувань), підігріву заднього дивана (2-рівневий), шкіряної оббивки салону і алюмінієвих накладок на педалі, а також адаптивних фар.

Новий Kia Optima поки що доступний із одним силовим агрегатом, який має 1,7-літровий турбодизельний мотор і 7-ступінчатого робота 7 DCT із двома зчепленнями. Двигун розвиває непогані 141 к.с. і доволі значний крутильний момент 340 Нм.

Але як він справляється з доволі великим автомобілем? Наскільки якісно перемикає передачі нова трансмісія? При якій манері їзди справді потрапляєш в зону максимального комфорту нового седана Kia Optima? Натискаємо кнопку запуску двигуна і вирушаємо це з’ясовувати. І незабаром поділимося результатами тест-драйву.