X

У нас на тесті: Lexus LX450d

«Автоцентр» испытал первый в истории дизельный Lexus. Он оказался первым внедорожником японской марки, который способен потреблять в городе менее 10 литров топлива на 100 км.

Так під час тесту мінімальна витрата палива в місті у нас була 8,9 л на «сотню», і це після понад 50-кілометрового пробігу вулицями столиці.

Зазначимо, що LX450d є флагманом позашляхової лінійки Lexus, і як інші побратими в люксовому відділенні, складений на базі Toyota. У нашому випадку це Land Cruiser 200. Природно ці машини серйозно відрізняються дизайном, наповненням і розкішшю. Більше того LX450d потужніший за «двохсотку». Так турбодизельна V-вісімка LX450d розвиває на 23 к.с. більше – 272 к.с. Є різниця і в тягових характеристиках, так максимальний крутильний момент у обох машин величезний 650Нм, але у Lexus полку його максимуму більше з 1600 до 2800 об/хв, тоді як момент у LC 200 починає спадати на 2600 об/хв.

Про позашляхові здібності Lexus LX450d, його простір і розкіш, читайте вже в найближчому номері «Автоцентру».