X

У нас на тесті: Maserati Levante S

Maserati Levante S ввел в искушение - соблазн провести тест-драйв первого в истории итальянской компании кроссовера столь велик, что мы не стали дожидаться его официальной презентации в Украине в начале октября.

На тест-драйв нам дали більш потужну 430-сильну версію – Maserati Levante S. Ця машина майже на 20 000 євро дорожча за звичайний Maserati Levante з його 350 силами. До речі, і поціновувачі дизельних моторів не забуті. Така модифікація також пропонується.

Незалежно від того, який мотор під капотом Maserati Levante, це обов’язково V-подібна «шістка». І в будь-якому разі вона ховається під ефектним кузовом. Щоправда, «паща» радіаторної решітки така широка, а вертикальні перемички такі рідкісні, що між ними може і голуб пролетіти.

Але в комплексі з вузькими фарами передок у Maserati Levante навіть грізніший, ніж у співплатформенних седанів Ghibli Quattroporte. Хоча, динаміки у зовнішності кросовера не менше. Чого тільки варті двері з вікнами без рамок. А п’ять рівнів дорожнього просвіту перетворюють нову модель як у великий універсал, так і у чималий позашляховик.

Інтер’єр шикарний і в ньому безпомилково вгадується італійський стиль. А величезні підрульові перемикачі передач з похвальним завзяттям просяться в руки. Втім, я легко дозволяю 8-ступінчастому автомату працювати без мого втручання. Я просто підказую йому, в якому режимі хочу їхати – економічному, або звичайному спортивному.

В останньому ще й вихлопна система змінює свій голос. Maserati Levante S одразу починає настільки голосно і насичено бубоніти на холостих обертах, ніби у нього під капотом двигун об’ємом не менше п’яти літрів. А протягом усього діапазону обертів змінює звучання від насиченого густими нотами низького до металево-дзвінкого.

Дуже патріотичний автомобіль. Йому б ще салон більш жовтого кольору…

Коли закінчується передача, вихлоп соковито відстрілює, а під скидання газу видає оригінальний звук бормашинки. Ця музика така захоплююча, що аудіосистему Bowers&Wilkins я наважився увімкнути лише наступного дня. Але цей мотор підкуповує не тільки емоційним звуком. Тяги йому не позичати. Першу сотню Maserati Levante S розмінює за 5,2 секунди і мчить зі швидкістю 264 км/год.

Скільки ж він при цьому «їсть», як завершився тест-драйв Maserati Levante S і до яких висновків ми дійшли, ви обов’язково дізнаєтеся.