X

У нас на тесті: Mercedes-Benz E 220 d (W213)

Новый седан Е-Class появился позже своих собратьев C- и S-Class. На примере Mercedes-Benz E 220 d мы разбираемся, чем новая «ешка» отличается от них.

Незважаючи на вражаючу схожість із молодшою та старшою моделями, в зовнішності Mercedes-Benz Е-Class з індексом W213 є оригінальні елементи – ходові та габаритні вогні. Як і у попередника, в фарах дві світлодіодні дуги ДХВ, а всередині задніх ліхтарів немов дві полички в ювелірному магазині з розсипом діамантів. В темряві вони сяють і переливаються в червоному освітленні.

Якщо з «цешкою» такий Mercedes-Benz E 220 d ближчий конструктивно, то інтер’єр одразу переносить нас у представницьку «еску». Спочатку було незвично користуватися сенсорними (!) кнопками на спицях керма. А от вид із-за керма мене трохи засмутив. Я очікував побачити трипроменевий приціл у кінці довжелезного капота, але навіть при найвищому положенні крісла емблема повністю не відкривається погляду через підвищення капота.

Розумію, що захист пішоходів понад усе, але відчуваю себе обділеним. З іншого боку, такий варіант передньої частини доступний тільки в базовому виконанні і такому, як у нас – Exclusive. В інших буде решітка в стилі AMG з великою зіркою просто на радіаторній решітці.

У нашій машині встановлено комфортну підвіску, але сказати, що машина буквально літає над нерівностями, я не можу. Тому що якщо і не відчуваю дефектів, то чую, як з ними розправляється ходова. Втім, для нового Mercedes-Benz Е-Class з індексом W213 вперше пропонується пневматична підвіска.

А от силовий агрегат переходить у «літаючий режим» щоразу, як я скидаю газ, і коробка розмикає зчеплення. До речі, незважаючи на знайоме позначення, під капотом Mercedes-Benz E 220 d новий турбодизельний двигун об’ємом 2,0 літра, який розвиває 194 к. с.

Його настрій благодушно-спокійний. Так що різко втоптувати педаль газу в підлогу і сенсу немає, і не хочеться. Адже під плавне з наростаючим зусиллям натиснення акселератора отримуєш адекватний і лінійний відгук. Уже з невисоких обертів Mercedes-Benz E 220 d розганяється впевнено і дуже комфортно. Якщо момент перемикання з першої на другу передачу ще помітний, то далі седан набирає хід, немов у нього одна тягова передача.

Навіть на мокрій дорозі спробу закинути корму одразу зупиняє владна, але м’яка рука. Немов мати впевнено і чітко, щоб ненароком не зробити боляче, притримує за руку свого малого бешкетника. Відімкнення системи стабілізації через меню не особливо змінило характер цього MercedesBenz E 220 d.

Тільки-тільки ви починаєте тішити своє самолюбство у короткому заметі, як він одразу м’яко гаситься. Хочете повністю відключати електроніку? Тоді вам у світ AMG. А Mercedes-Benz E 220 d – це комфортабельний седан для більш спокійних і розважливих водіїв. А який він ще, ми розповімо в найближчому майбутньому.