X

У нас на тесті: оновлений Infiniti QX80

За рулем гламурного здоровяка Infiniti QX80, мы заканчиваем знакомиться с рядом обновленных моделей компании в Украине.

У зовнішності оновленого Infiniti QX80 знайомий з Infiniti QX50 і Infiniti Q70  набір відмінностей. Це хромована решітка радіатора нового дизайну, більш виразна оптика з LED-вогнями денного світла і передній бампер з іншими і складеними на світлодіодах покажчиками поворотів і протитуманками.

За умови колісної бази понад 3 метри не дивно, що всередині Infiniti QX80 дуже вторований. Наш позашляховик 8-місний, тобто з повноцінним середнім рядом. Але без будь-якої доплати і в усіх рівнях оснащення можна замовити авто з двома окремими «капітанськими» кріслами другого ряду. Може, вони будуть зручнішими. Тому, що на повноцінному дивані мені не дуже зручно – весь час хочеться сісти глибше. Чи зручною посадкою мене розбалував флагманський седан Infiniti Q70? Але в керуванні позашляховик зовсім інший.

Infiniti QX80 реально великий! Але з керуванням позашляховиком висотою під 2 метри, довжиною практично 5,3 метра і шириною більше 2 метрів, впорається навіть дитина. Достатньо навчити його вмикати систему автоматичного паркування. Так і самостійно повітряне кермо на парковці крутиш буквально одним пальцем. А якщо яких-небудь невисоких перешкод я не можу розгледіти з такої верхотури у себе під носом, то їх добре бачать чотири камери кругового огляду і датчики.

У більш дорогій комплектації Hi-tech цей Infiniti QX80 ідеальне авто для охорони, оскільки наздогнати на ньому машину «боса» ще треба примудритися. Адже цьому дуже ефективно перешкоджає Safety Shield. Цей «щит безпеки» вмикає системи підтримки дистанції до транспортного засобу, що їде попереду, попередження та запобігання виходу зі смуги руху, попередження про можливе зіткнення, попередження про присутність об’єкта в «мертвій зоні», допомоги під час екстреного гальмування, інтелектуальний круїз-контроль і запобігання наїзду на перешкоди під час руху заднім ходом.

Я просто натискаю кнопочку на кермі, і цей здоровань самостійно і дуже ефективно сповільнюється з будь-яких швидкостей – на заміських трасах, в міських заторах, під час виїзду заднім ходом. Головне, щоб його датчики вловили машину попереду або ту, що наближається збоку. А от у свою смугу руху автоматично він повертається надмірно м’яко. Тут немає ефекту «зарулювання», а просто пригальмовується одне з передніх коліс.

Хоча середня витрата палива 5,6-літрового V8 18,8 літрів на 100 км, здається значною, вона не критично більша, ніж у 3,7-літрового движка. Річ у тому, що за умови швидкості 90-100 км/год, оновлений Infiniti QX80 ледве ворушить поршнями, – на тахометрі менше 1500 об/хв.

Із кліренсом 257 мм і повним приводом All-Mode (AWD) зі зниженим рядом, ця громадина з легкістю підіймається на високі пагорби і впевнено проїжджає в глибокому піску. Але докладніше про оновлений Infiniti QX80 ми розповімо трохи пізніше.