X

У нас на тесті: Renault Espace

Новый Renault Espace пятого поколения в самом дорогом исполнении Initiale Paris вполне мог бы стать официальным минивеном Euro-2016.

П’ята генерація Renault Espace базується на новій платформі, розробленій альянсом Renault-Nissan. Для мінівена пропонуються тільки 1,6-літрові двигуни: бензиновий (200 к.с.) і турбодизельні (130 і 180 к.с.). Можна обрати 5- або 7-місний варіант, замовити кілька опцій, але у будь-якому разі в Україні це авто буде тільки в максимальному оснащенні Initiale Paris, і його привезуть лише за індивідуальним замовленням. Але не тільки в цьому унікальність цієї машини.

Це справді шикарний і представницький шатл для VIP-персон. На третій ряд їх, звичайно не посадиш, але от дітей розмістити можна. На другому ряду місця вдосталь, але найцікавіше за кермом. Адже незважаючи на доволі значні габарити, швидкісні повороти новий Renault Espace підкорює з легкістю легковика, а на тісній парковці виявляється напрочуд маневреним. А все завдяки повнокерованому шасі 4Control©.

Ще одна розробка компанії – це система Multi-Sense©. Вона має п’ять варіантів налаштувань авто. Причому список систем, на які вона впливає дуже широкий, – можна навіть змінювати гучність вихлопу. Отже, і спокійний, і не дуже спокійний водії – всі можуть налаштувати новий Renault Espace під себе. А він запам’ятовує переваги не двох, не трьох, а шести (!) водіїв.

Практично всіма налаштуваннями і регулюваннями керуєш з вертикального 8,7-дюймового «планшета». Щоправда, нам довелося витратити незвично багато часу, щоб розібратися з усім цим господарством і навіть знайти кілька огріхів. А от докладніше про це читайте дуже скоро на нашому сайті та в журналі «Автоцентр».