6 незвичайних седанів Volkswagen з Китаю: на чому їздять у Піднебесній
Згідно з останніми даними, близько 30% виручки компанії Volkswagen припадає на продаж седанів. Причому левову частку продажу в цьому сегменті німцям забезпечують світові ринки і Китай зокрема. Так, тільки в 2019-му році китайці купили 1,6 мільйона компактних седанів і седанів з шильдиком VW.
Не дивно, що німецький концерн намагається надати внутрішньому китайському ринку якомога більший вибір. У 2020-му спільні підприємства з SAIC і FAW і суббренд Jetta загалом пропонують шість моделей седанів лише для жителів Китаю.
Суббренд Jetta
Так, модель Jetta VA3 разом з попередньою версією цього седана продалася в Китаї в кількості 145 000 машин. Конкретно цей седан можна вважати автомобілем для початківців, що позначається, зокрема, і на габаритах. Китайська модель значно компактніша за аналогічні автомобілі для американських ринків і в довжину досягає лише 4,5 метра.
FAW-Volkswagen
Спільно з компанією FAW Volkswagen випускає дві моделі. Це третя генерація моделі Sagitar, яку складають на заводах у Чанчуні і Ченду. Цей автомобіль складено на платформі MQB і пропонує вибір із двох двигунів. Йдеться про двигун TSI об’ємом 1,2 літра або про 1,4-літровий TSI з турбонаддувом. Друга модель – повнорозмірний седан Bora, який розійшовся в кількості 232 400 авто за 2019 рік.
Цей чотиридверний седан доступний навіть у ролі електричної версії – e-Bora. Однак традиційнішими силовими агрегатами є безнаддувний мотор об’ємом 1,5 літра, або движок TSI із турбонаддувом об’ємом 1,4 літра.
SAIC-Volkswagen
І, нарешті, одразу три моделі Volkswagen виходять у кооперації з SAIC. Lamando, який випускають із 2014 року, вважається чотиридверним купе з кузовом седан. Ця модель також стоїть на платформі MQB і має загальну довжину 4,6 метра. Доступні силові агрегати охоплюють 1,4-літровий TSI і дволітровий TSI. Останній, до речі, використовується в спортивному варіанті GTS.
SAIC Volkswagen Santana відійшла максимально далеко від оригінальної моделі, заснованій на Passat. Модель для Китаю доволі компактна – лише 4,48 метра в довжину і 1,71 метра в ширину. Виявилося, що такі габарити – те, що потрібно жителям Піднебесної, адже за 2019-й рік було продано 245 000 автомобілів. Нарешті, найпопулярнішою моделлю 2019-го року стала третя генерація Lavida. Загалом було продано 491 000 автомобілів, серед яких були і електричні версії e-Lavida. Трансмісія останніх основана на Volkswagen e-Golf.