66% покупців упевнені, що у електромобілів є бензиновий двигун
У рамках заходу Toyota E-volution японська компанія поділилася цікавою і в деякому сенсі несподіваною статистикою. Як виявилося, потенційні покупці і респонденти, які взяли участь в опитуваннях, не знають багато чого про електричні транспортні засоби. Цей інформаційний пробіл належить заповнити.
У рамках дослідження обізнаності про електромобілі, яке проводили в 2019 році, людям ставили запитання: чи є у електрокара бензиновий двигун? На жаль, 66% опитаних відповідали ствердно.
Цього року респондентам поставили те саме питання, і яке було здивування, коли результат виявився таким самим — 66%. Це дивує, оскільки зараз електричні транспортні засоби перебувають на піку популярності. Близько 70% людей замислюються про купівлю електромобіля в майбутньому.
Друге питання, яке задавали респондентам в Toyota, було не менш цікавим: чи потрібно підключати гібриди до мережі? 75% опитаних відповіли ствердно. При цьому виробник не мав на увазі плагін-гібриди, які справді можна заряджати від зовнішньої мережі. Хоча респонденти могли просто заплутатися в “сортах” автомобілів із написом Hybrid.
У Тойота зізналися, що не очікували подібного результату, і статистика їх розчарувала, особливо враховуючи те, що перший гібридний Prius марка випустила в 1997 році. Це означає, що автомобіль перебуває на конвеєрі 24 роки. Крім нього Toyota пропонує покупцям гібридні Avalon, Corolla, Camry, Highlander, Sienna, RAV4 і Venza.
Щоб поліпшити ситуацію, компанія вже запустила спеціальний навчальний центр, де показує покупцям відмінності між електрифікованим транспортними засобами, гібридами, плагін-гібридами та іншими. Процес просвітництва потенційних власників “зелених” автомобілів організований у вигляді навчальних відео. Тойота сподівається, що це хоч якось вплине на ситуацію і поліпшить статистику.