X

94-річний Rolls-Royce Phantom II перевели на електротягу

Стоимость культового «батарейного» автомобиля не озвучивается

Британська Electrogenic оснастила довоєнний Rolls-Royce Phantom II 1929 року з кузовом HJ Mulliner & Co електромотором. Як кажуть у компанії, це був їхній найскладніший проєкт, враховуючи вік автомобіля та повну оборотність конверсії. Можливість перетворення класичного автомобіля в електромобіль та назад — основний принцип, якого дотримується Electrogenic.

За бажання власник «Фантома» може повернути назад шатну 7,7-літрову «шістку» потужністю 122 к.с. та чотириступінчасту «механіку». В електричній версії автомобіль використовує 204-сильний електродвигун із максимальним крутним моментом 310 Нм. Також «електричний» Rolls-Royce Phantom II використовує одноступінчастий редуктор та батарею ємністю 93 кВт•год. Запас ходу обіцяно близько 240 км.

Перед початком конверсії фахівці Electrogenic повністю оцифрували автомобіль. Схему розташування агрегатів підібрали на комп’ютері з урахуванням особливостей шасі та кузова довоєнного «Фантома». Модулі акумуляторного блоку встановили на місці ДВЗ та коробки передач. Батарею захистили металевим кожухом, виготовленим реставраційною майстернею Auto Historica.

Салон Rolls-Royce Phantom II переглянули з огляду на його нову електричну сутність. Шкали приладів тепер показують заряд батареї та витрату енергії. Поруч з ними встановлені сучасна аудіосистема з Bluetooth та перемикач режимів руху з профілями Normal, Eco та Sport.

При цьому патинована шкіра та дерев’яні вставки оригінального автомобіля збереглися. На місці й тросовий привід гальм, хоча його доповнили гідравлічною частиною з новою педаллю. Також у електричного Rolls-Royce оригінальна «наскрізна» механічна система змащення шасі.

Читайте також:
Rolls-Royce показав спеціальний кабріолет Amethyst Droptail

Rolls-Royce Phantom II випускався у 1929 – 1935 роках. Всього виготовили 2212 автомобілів.