X

Автобус Ikarus 263.06 – екзотична знахідка (фото)

Автобусы венгерской марки в свое время поставлялись в разные страны, даже на Тайвань, о чем свидетельствует недавно найденная там модель Ikarus 263.06

Багато хто пам’ятає яскраво-жовті міські автобуси Ikarus 260 і «гармошки» 280, що бороздили наші дороги. Виявляється, угорський виробник відправляв свою продукцію не тільки в довколишні країни, а й у доволі екзотичні – такі, наприклад, як Тайвань. Саме на цьому острові наприкінці минулого року було знайдено Ikarus 263.06 – спеціально розроблена для місцевого ринку модифікація.

Читайте також:
Самые необычные автобусы Ikarus – прототипы и не только (фото)

Ще у 1990 році підприємство виграло тендер на поставку на Тайвань 30 міських автобусів Ikarus 263 і 7 одиниць міжміських Ikarus 350. Останні автобуси були доставлені замовнику в червні 1991 року.

І лише через місяць Ikarus переміг у ще одному куди важливішому тендері на поставку 560 міських автобусів на Тайвань. І всі вони прибули сюди вже в 1992 року. Однак після цього намітилася довга перерва в поставках в цю екзотичну країну.

Тільки у 2001 році підприємство змогло поставити на Тайвань 30 міських автобусів Ikarus 412.05 – з двигуном Сummins і кондиціонером у салоні. До речі, 412-ті стали першими низькопідлоговими автобусами у цій країні. Вони вірою і правдою служили в компанії Metropolitan Transport Co. аж до списання 31 грудня 2013 року.

А щодо знайденого Ikarus 263.06, то ця модифікація відрізнялася від звичайного 263-го наявністю тільки однієї пари дверей спереду. Зліва по борту, біля корми можна побачити двері аварійного виходу.

Читайте також:
Как автобус Ikarus 260 поставили на ж/д ход (видео)

А стосовно базового Ikarus 263, то він відрізнявся від моделі 260 подовженим на один метр – до 11, 94 м кузовом. Габаритна висота зросла 3,16 м (+12 см). У міському виконанні салон мав тільки 20/24 місць для сидіння, зате загальну пасажиромісткість до 122 осіб. А от приміський варіант надавав вже 36 місць для сидіння.

Автобуси комплектувалися дизельними двигунами RABA MAN D2156 потужністю 220 к.с. або RABA D10 UTS стандарту 1 Євро/2 Євро – потужністю 211 і 258 к. с. Коробка передач – 6-ступінчаста, механічна Csepel ZF S6-90U-003.1 Підвіска всіх коліс була пневматична.