X

«Автоцентр» – у новому форматі

Найкращий подарунок до Дня автомобіліста зробив своїм читачам журнал «Автоцентр». Редакція змінила дизайн та поліпшила читабельність видання.

Наприкінці жовтня віт­чиз­няні водії від­зна­ча­ють загально­на­ціо­наль­не свято – День автомобіліста. Для одних це привід зустрітися та обговорити нові штрафи за порушення Правил, для інших – замислитись над купівлею нового авто. Оригінальний подарунок вирішили зробити автомобілістам журналісти найпопулярнішого авто­мобільного тижневика Украї­ни «Автоцентр» – вони оновили дизайн та наповнення часопису. «Головна мета змін – поліпшити  сприйняття мате­ріалів читачами, – говорить головний редактор Сергій Матусяк. – Для цього ми використовуємо інфографіку, ретельно відбираємо фотоілюстрації та збільшуємо їх. А для тих, хто звик пресу саме читати, а не переглядати, ми збільшили розмір шрифта та подаємо текст не «розкиданий» по сторінках, а  окремими блоками». Одна з цікавих знахідок дизайнерів «Автоцентру» – окрім зовнішнього вигляду автомобіля, крупним планом подавати його салон, панель приладів. Адже водій значний відрізок часу перебуває в машині, за кермом. Тому саме фото салона дає змогу читачеві уявити себе в новому автомобілі.

100 сторінок на тиждень або 400 на місяць – такої кількості автомобільної інформації неможливо знайти у жодному ін­шому виданні країні. Тепер ця інформація буде ще цікавішою. Від сьогодні на постійній основі в журналі будуть з`являтися порівняльні тест-драйви най­популярніших в Україні моделей авто з інструментальними замірами технічних характеристик. На сторінках тижневика публікуватимуться думки найавторитетніших учасників автобізнесу. Серед нових руб­рик – огляди ринків та екс­пертизи товарів і послуг для автомобілістів. З метою інте­грації друкованого видання з Інтернет-сайтом (який, до речі, також нещодавно змінив дизайн), у часописі вводяться елементи інтерактиву. Читач може висловити свою думку з приводу статті, проголосувати за автомобіль, поставити запитання експертові чи навіть замовити тему майбутнього матеріалу. Втім, авторитетність та оперативність залишаться тими рисами, завдяки  яким «Автоцентр» так люблять автомобілісти, які розкуповують найбільший серед автомобільних видань майже 55-тисячний тираж ­автожурналу.