X

Нива-Сороконіжка зганьбилася на Московському автосалоні

Нелепый автомобиль для бездорожья, показанный на выставке ММАС-2016, был массово осмеян в соцсетях.

Автосалон ММАС-2016 у Москві, який проігнорували світові автовиробники, запам’ятався ще одним безглуздим автомобілем.

У зоні тюнінгу стояло творіння «фахівців», які взули звичайну п’ятидверну «Ниву» у аж 12 коліс! Проект під назвою «Бездоріжник Таврійський» мав на меті зробити «Ниву»  більш прохідною, ніж це було закладено конструкторами. Але при цьому вони забули, що в автомобіль мають входити й виходити люди, і заблокували додатковими колесами дверцята «Ниви».

Для покращення прохідності «Ниви» умільці придумали збільшити автомобілю кількість коліс. Причому втричі. До чотирьох коліс, стандартно встановлених на «Ниву», прикрутили ще по одному – із допомогою довгих болтів. Вийшло як «спарка» у важких вантажівках. Щоправда, як повертати на таких колесах, конструктори подумати забули. З такою конструкцією колеса повернути можна, але на невеликий кут. А на бездоріжжі якраз важливою є маневреність.

Але цього горе-конструкторам здалося мало. До восьми коліс вони додали ще чотири. Причому розмістили їх у базі автомобіля. І зовсім забули, що таким чином відчинити дверцята машини неможливо. А що – заїхав у бруд, застряг – от і сиди в машині, чекай на рятувальників.

«Конструкція автомобіля – чудовий протиугінний засіб, оскільки додаткові колеса не дають змоги відчинити жодну з дверцят. Щоб потрапити у салон, потрібно додуматися відігнути колесо водійських дверей. Зрозуміло, жодному викрадачеві таке в голову не прийде, навіть якщо він зазіхне на це диво», – пишуть у соцмережах.

Утім, всі додаткові колеса у «Ниви» знімаються. А ті чотири, що в базі автомобіля – це додатковий візок, на який машина має наїхати. Зрозуміло, що він кріпиться до кузова болтами. А з’їхав із бездоріжжя, пасажири вилізли через вікна і багажник – тоді візок можна відкрутити і возити за собою як причеп. Зручно! От тільки навіщо? І що треба споживати, щоб придумати такий пристрій? Про це конструктори «Бездоріжника Таврійського» мовчать.