X

Блогери повністю розрядили батарею Nissan Leaf лише за 35 км

На испытания попал электрохэтчбек 2012 года с пробегом 115 тысяч километров

Автори YouTube-каналу AutoTrader наочно продемонстрували як низькі температури та високі швидкості впливають на запас ходу електромобіля. На експеримент вони взяли Nissan Leaf 2012 року з пробігом 115 тисяч кілометрів.

Заїзд проходив на трасі за температури за бортом близько -3°C. Випробувачам вдалося розігнати старенький електрохетчбек до 159 км/год. Щоправда, на цій швидкості він проїхав всього 4,9 км й бортовий комп’ютер попередив, що заряду батареї залишилося ще на 39 км. Після цього електромобіль почав сповільнюватись. Спочатку до 158 км/год, потім до 153 та 151 км/год.

Проїхавши 27 км, автомобіль вже не зміг розвивати швидкість більшу за 150 км/год, а після 32,6 км стрілка спідометра почала різко рухатися до нуля. Таким чином, у «трековому» режимі батарея Leaf розрядилася вже через 34,7 км, хоча у звичайному режимі хетчбек проїжджав на одному заряді батареї близько 106 км.

Для порівняння, паспортний запас ходу Nissan Leaf першого покоління (2012-2017 рр.) — 160 км. Забезпечує його батарея ємністю 24 кВт•год та система рекуперативного гальмування. За даними виробника, життєвий цикл батареї — 5 років. У експериментального хетчбека вона як мінімум удвічі старша.

Читайте також:
Спорткар Nissan Skyline R32 перетворили на Chevrolet Camaro

Серійне виробництво Nissan Leaf розпочалося навесні 2010 року. Нинішнє друге покоління вийшло у 2017 році. За інсайдерською інформацією, воно стане останнім в історії моделі. Причина — зниження попиту на європейському ринку, основному для електромобіля. За перші три місяці 2022 року європейці придбали 8800 одиниць Nissan Leaf, на 16,3% менше, ніж за той же період 2021 року.