X

BMW знімає з виробництва культовий автомобіль

Серийное производство купе и родстера BMW i8 завершится к середине апреле этого года

Баварська марка представила спеціальну серію BMW i8 — Ultimate Sophisto Edition, якою завершиться серійне виробництво гібридного спорткара. Тираж обмежать 200 одиницями.

Читайте також:
Нова електрична BMW зупиниться на 50 км далі від Tesla

Виробництво BMW i8 розпочалося близько шести років тому. У грудні 2019 року на заводі в Лейпцигу було складено 20-тисячний спорткар (купе і родстер сумарно). Це дало підставу баварцям оголосити i8 найпопулярнішим у продажу спорткаром з електрифікованою силовою установкою. При цьому варто враховувати, що ця пара практично найдорожча в лінійці BMW. Цінник i8 Coupe стартує від $147 500, i8 Roadster – від $163 300. Приблизно стільки ж – $157 700 – коштує повнорозмірний розкішний спортивний седан M760i xDrive з потужним мотором V12, тоді як у i8 – 1.5-літрова «турботрійка».

Перераховуючи “титули” BMW i8 у прощальному прес-релізі, баварці назвали «ай-вісім» своїм першим гібридом з можливістю підзарядки і першим серійним автомобілем з лазерною оптикою. Крім того, BMW i8 першим отримав «турботрійку», яка п’ять разів ставала «двигуном року» у своїй категорії.

Серійна версія спорткара, що вийшла у 2014 році, оснащувалася 1.5-літровою “турботрійкою” потужністю 231 к.с., яка працювала зі 131-сильним електромотором. Сукупна віддача силової установки становила 357 к.с. і 420 Нм крутильного моменту. Під час оновлення моделі в 2018 році, в пару «турботрійці» встановили електромотор на 143 к.с. Сукупна потужність агрегатів зросла до 374 к.с. Крутильний момент залишився колишнім – 420 Нм. При цьому ємність батареї зросла з 7.1 кВт до 11.6 кВтг. З місця до 100 км/год спорткар прискорювався за 4.4 секунди, але запас ходу на електротязі в 55 км за циклом NEDC був занадто маленьким для моделі з таким значним цінником.

Читайте також:
На продажу выставлена уникальная 37-летняя BMW с пробегом в 1645 км: история машины