X

Чим здивує новітній Toyota Prado — головні фішки

Автомобиль получит совершенно неожиданную силовую установку

Автомобілі з гібридними силовими установками міцно увійшли в наше життя. Вони є чудовою альтернативою як машинам виключно з ДВЗ, так і електромобілям. Такі агрегати об’єднали в собі найкращі якості перших і других, і при цьому практично позбавлені мінусів.

Звичними для автомобілістів і експертів у цій сфері є гібриди на основі бензинових двигунів, які з кожним роком стають популярнішими. Однак Toyota стало тісно в цих рамках — компанія почала роботу над створенням нової силової установки. Йдеться про PHEV, до складу якого входитиме дизельний агрегат. За даними інсайдерів, – 2,5- і 3,5-літрові двигуни.

Їх мають намір використовувати для великих кросоверів і позашляховиків з приводом 4х4. Першим таку установку отримає новий Toyota Land Cruiser Prado, який дебютує в 2024 році. Також очікується, що гібридні двигуни на “важкому” паливі стануть основою для комерційного транспорту японської марки, включно  з фургонами та легкими вантажівками. На жаль, інших подробиць про розробку немає. Безпосередньо новий Тойота Прадо буде побудований в рамках архітектури TNGA, яка дасть змогу скинути масу і якраз встановити гібридні системи.

Читайте також:
Возможности гибридного Honda HR-V больше не секрет

Втім, дизель-електричні установки не є новинкою. Ще в 2011 році компанія Volvo представила гібрид на основі 2,4-літрового дизельного двигуна. Ним оснащували універсал V60. Роком пізніше схожа установка з 2,0-літровим дизелем потужністю 163 к.с. з’явилася у концерну PSA. Але такі системи поки що не закріпилися міцно на ринку. Чи зможе продемонструвати успіх Тойота?