X

Що робитиме Volkswagen протягом найближчих років

Планы у концерна грандиозные и все они будут воплощены в жизнь совсем скоро

Днями Volkswagen Group провів щорічну медіаконференцію, в рамках якої в концерні відзвітували про свої досягнення в 2020 році і розповіли про плани на майбутнє. За словами глави марки, було реалізовано безліч проектів, але ще більше належить втілити в життя. Всі зусилля спрямовані на те, щоб до 2025 року концерн став найбільшим виробником електромобілів у світі.

Зміни зачеплять усі марки, які входять до складу групи, а саме: Volkswagen, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Bentley і Bugatti. Отже, головним кроком, який допоможе в майбутньому збільшити обсяги виробництва і зробити його рентабельнішим, стане використання єдиної модульної архітектури SSP (Scalable Systems Platform) для всіх випущених авто. Вона замінить платформи МЕВ і РРЕ, які в 2024 році будуть зняті з виробництва. Водночас платформи MQB і MLB, які лежать в основі більшості моделей марок з ДВЗ, використовуватимуть і надалі.

Не обійдеться без масштабних запусків новинок, які відбудуться протягом 2021 року. Так, Volkswagen випустить на ринок кросовер Nivus, електромобілі VW ID.4 Crozz, ID.4 X і трирядний ID.6. При цьому Skoda випустить наступне покоління Fabia, рестайлінговий Kodiaq, бюджетний кросовер Kushaq і високопродуктивну версію електрокроса Enyaq GT. Bentley планує представити гібридну модифікацію Bentayga.

У Audi до нещодавно представленого електричного седана E-Tron GT приєднаються Q4 E-Tron і Q5 Sportback разом із гібридом Q5 PHEV. У Porsche цей рік також буде насиченим. На ринок вирушать Taycan Cross Turismo і Новий Macan. Крім того, до сімейства 911 буде додано варіант Safari. Bugatti має намір додати ще одного члена в сімейство Chiron.

Читайте також:
Volkswagen, Kia, Opel, Nissan и другие – автопроизводители массово меняют логотипы

Ще один напрямок, який активно розвиватиметься цього року, – створення батарей для електромобілів. Виробник має намір побудувати шість фабрик із випуску акумуляторів і самостійно закривати свої потреби щодо батарей. Це дасть змогу не тільки не залежати від інших компаній, а й зменшити собівартість електрокарів. Також VW планує порушити питання про утилізацію цих елементів, але не в найближчі п’ять років.