X

Щось пішло не так — у березні російський авторинок впав на 63%

В первом квартале 2022 года россияне купили почти на 30% меньше автомобилей, чем за аналогичный период 2021 года

Асоціація європейського бізнесу (АЕБ) опублікувала звіт про продаж нових легкових і легких комерційних автомобілів в Росії за березень 2022 року. Як повідомляється, протягом місяця було продано 55 129 транспортних засобів, що на 62,9% менше ніж у тому самому місяці 2021 року. Для порівняння, у березні 2020 року, коли життя практично зупинилося на тлі першої хвилі Covid-19, було реалізовано 38 922 автомобілі.

Загалом протягом перших трьох місяців 2022 року російські дилери продали 277 332 автомобілі. Порівняно з аналогічним періодом 2021 падіння попиту склало 28,4%.

Три рядки в «п’ятірці» моделей березня 2022 року, що найбільше продаються, дісталися російським «Ладам», що цілком логічно, на тлі скорочення поставок і згортання локального виробництва автомобілів світових брендів. Перший рядок рейтингу дісталася Lada Granta – 3433 продажів за місяць, на 9253 од. менше, ніж у березні 2021 року. На другому місці Lada Vesta – 3167 од., на 5612 од. менше, ніж роком раніше. Lada Niva виявилася четвертою – 2889 од. (- 3118 од.).

Третє місце за Kia Rio – 2918 продажів (- 5184 од.), п’яте за Hyundai Solaris – 1666 продажів (- 4279 од.). Для порівняння, у лютому ці моделі займали перше та друге місця за кількістю продажів відповідно.

Серед автовиробників найменше падіння попиту відчув російський АвтоВАЗ, який і випускає сімейство Lada: 12289 продажів, що на 64% менше, ніж у березні 2021 року. Далі йдуть: Kia – 6336 од. (- 68%), Hyundai – 4909 од. (- 68%), Renault – 4072 од. (- 65%) та Toyota – 3231 од. (- 69%). Максимальне падіння продажів – 91% – зафіксовано у Lexus (229 од.), Chevrolet (82 од.) та Foton (1 од.).

Читайте також:
Без яких деталей залишилися російські Лади та КамАЗи

Така ситуація на російському авторинку на тлі економічних санкцій. Сподіваємося, що квітнева статистика буде ще гіршою.