Citroen показав першого власника нового логотипу — електромобіль Oli
Citroen представив прототип першого електромобіля, який одержав оновлений логотип марки. Шоу-кар з короткою назвою Oli продемонстрував подальший напрямок розвитку бренду — малогабаритні бюджетні електричні автомобілі.
Виглядає Oli досить незвичайно: вертикальне лобове скло, ламане бічне скління, опуклі двері, масивні бампери, широкі колісні арки та оригінальна оптика. Невеликий вантажний відсік імітує платформу пікапа. Ще одна цікава деталь — взаємозамінні зовнішні панелі. Наприклад, бампери та розширювачі колісних арок можна міняти місцями.
У конструкції концепту застосований картон. З нього виготовлено низку неструктурних елементів кузова. Цей матеріал вдвічі легший від сталі й при цьому витримує вагу дорослої людини. Для зниження ваги автомобіля внутрішні ободи 20-дюймових колісних дисків виготовлені з алюмінію.
У салоні жодних гігантських екранів. Все гранично просто й лаконічно: спрощене рульове колесо, тонкий дисплей панелі приладів з можливістю підключення смартфона, знімні Bluetooth-динаміки та легкі, надруковані на 3D-принтері сидіння. В результаті застосування таких рішень споряджена маса електромобіля складає всього 1000 кг.
Інформації про силову установку концепту немає. Відомо, що її потужності достатньо, щоб розігнати автомобіль до 110 км/год. Ємність компактного акумуляторного блоку — 40 кВтгод. Від швидкісної зарядної станції батарея поповнюється від 20 до 80% ємності за 23 хвилини. Запас ходу заявлено на рівні 400 км.
Планів із серійного виробництва Oli компанія не має. Цілком ймовірно, деякі рішення шоу-кара будуть використані у майбутніх моделях Citroen.