X

Електричний суперкар Nissan здивував зовнішністю та технологіями

1341-сильный электромобиль с твердотельными батареями развивает максимальную скорость 322 км/ч

Nissan представила останній із п’яти гіпер-концептів, прем’єра яких планувалась в рамках Japan Mobility Show 2023. Щотижня починаючи з 3 жовтня компанія показувала одного представника інноваційної «п’ятірки», що символізує електричне майбутнє бренду.

Сьогоднішній дебютант — суперкар Nissan Hyper Force — найяскравіший представник цієї серії. Електричний GT-R нового покоління продовжує традиції серійного Nissan GT-R R35, який дебютував на Токійському автосалоні 2007 року. І дуже символічно, що перейменована у 2023 році на Japan Mobility Show виставка стала місцем світової прем’єри його ідейного наступника.

І хоча в Nissan прямо не кажуть, що Hyper Force являється провісником R36, але в силуєті та чотирьох круглих задніх ліхтарях концепту проглядає ДНК GT-R. Власне, перед нами футуристична версія флагманського спортивного бренду. На це натякають біло-червоні блоки на носі, які здалеку виглядають як розмитий логотип GT-R.

Кузов шоу-кару розроблений за участю гоночної команди NISMO, завданням якої було забезпечення високих аеродинамічних характеристик. На створення необхідного притискного зусилля працюють потужна передня «губа» та величезне заднє антикрило. Тоді як дворівневий задній дифузор управляє повітряним потоком. Легкі карбонові колісні диски покращують аеродинаміку та охолодження гальм. Двірник, як і належить трековим автомобілям, встановлений посередині вітрового скла.

Доступ до салону відкривають широкі двері «крила метелика». Водій та пасажир сидять на кутастих карбонових сидіннях із розвиненою бічною підтримкою та чотириточковими ременями безпеки. Інтер’єр навколо них змінюється залежно від їздового режиму: R (перегони) та GT (гранд-туринг). Для кожного з них передбачено свій варіант графічного інтерфейсу, розробленого спільно з компанією Polyphony Digital Inc.

У режимі R кабіна підсвічується червоним та створює навколо водія інтуїтивно зрозумілий кокпіт. Екрани панелі приладів висуваються до водія. Чотири допоміжні дисплеї навколо штурвалу відображають дані про зчеплення таі температуру шин, тиск повітря, температуру гальмівного диска, розподіл потужності та іншу важливу інформацію.

У режимі GT колір підсвічування змінюється на синій, а екрани навколо керма розсуваються та об’єднуються разом, забезпечуючи ефект занурення. При цьому інформаційно-розважальний інтерфейс стає більш лаконічним. Він включає кондиціонер, аудіосистему та налаштування підвіски.

Nissan Hyper Force використовує два електродвигуни сукупною потужністю 1341 к.с. та твердотільні батареї. Розрахункова максимальна швидкість — 322 км/год.

Безпеку водію та пасажиру забезпечують LIDAR та набір датчиків. Також в арсеналі концепту технології доповненої (AR) та віртуальної реальності (VR). Під час стоянки водій може зануритися в ігровий світ, одягнувши спеціальний шолом віртуальної реальності із глухим візором.

Читайте також:
Nissan Patrol в Африці «прокачали» до 538 к.с.