Найяскравіші концепт-кари Renault
2010
DeZir
Стильне двомісне купе яскраво-червоного кольору створено під керівництвом шеф-дизайнера компанії Лоуренса ван ден Акера в новому стилі, який стане визначальним для всіх автомобілів марки в найближчому майбутньому. Його ім’я співзвучне з французьким словом desir – «бажання», а літера Z апелює до серії електромобілів Z. E. Крім ефектної зовнішності Renault DeZir має передову технічну концепцію, яка продовжує ідеї, реалізовані в представлених раніше концептуальних електромобілях сімейства Z. E.: ZOE, Twizy, Fluence і Kangoo. Задньопривідне купе оснастили 150-сильним електромотором, крутильний момент якого становить 226 Нм. Силовий агрегат розташований за сидіннями, а живлення для нього забезпечує літій-іонна батарея, заряджання від звичайної (220 В) побутової електромережі потребує 8 годин. Промисловий зарядний пристрій (400 В) дає змогу скоротити цей час до 20 хвилин. Запасу ходу на повністю зарядженій батареї вистачить на 160 км. За словами творців, Renault DeZir здатний розганятися до максимальної швидкості 180 км/год, а перша сотня з’явиться на спідометрі вже через п’ять секунд. Впоратися із електромобілем допоможе потужна гальмівна система з вентильованими дисками діаметром 356 мм Спеціально для концепту компанія Michelin підготувала низькопрофільні шини розмірності 245/35 R21.
2011
R-SPACE
Концепт R-Space прикрасив стенд Renault на Женевському автосалоні. За словами творців, саме такий вигляд може мати спортивний сімейний автомобіль. R-Space отримав однооб’ємний кузов і двостулкові дверцята оригінальної конструкції. Відсутність центральної стійки полегшує доступ у просторий салон. Велике лобове скло плавно переходить у панорамний дах, але найбільш ефектний вигляд має малюнок бічного скління. Найяскравішою ідеєю стала 3D-концепція задньої частини салону, яка може змінювати свою форму за допомогою електроніки, надаючи безліч варіантів – від абсолютно рівного майданчика до профільованого сидіння. R-Space приводиться в рух 900-кубовим 3-циліндровим бензиновим агрегатом, що видає 110 к.с. Він оснащений безпосереднім уприскуванням пального, турбонаддувом, змінюваними фазами газорозподілу, рециркуляцією вихлопних газів і системою старт-стоп. Це дало змогу домогтися витрати палива на рівні 3,7 л/100 км. В парі з ним працює робот із двома зчепленнями EDC. Розгін до сотні займає 11 с, а максимальна швидкість досягає 200 км/год.
2011
FRENDZY
Концепт Frendzy об’єднав у собі місткість вантажного фургона з практичністю сімейного компактвена. Автомобіль здатний вмістити водія, трьох пасажирів та їхній багаж. Цікаво, що натхнення при створенні кузова-трансформера дизайнери позичали у транспортних літаків Airbus Beluga і АН-224 «Мрія». Доступ у салон забезпечують чотири двері, причому задні конструктивно відрізняються: праві дверцята зроблені зсувними, а ліві відчиняються проти ходу. У зсувні вмонтовано 37-дюймовий РК-монітор, на який можна виводити різну інформацію, наприклад, час підзарядки, рекламне оголошення або повідомлення типу «буду через 5 хвилин». Об’єм вантажного простору за умови всіх складених сидінь досягає 2250 л. Ще одним цікавим елементом концепту є планшет BlackBerry PlayBook, який підєднується до бортового комп’ютера авто. Його можна використовувати як навігатор, медіаплеєр, як ігрову приставку або для доступу в Інтернет. Панель із планшетом може переміщатися уздовж центрального тунелю, що робить його доступним для пасажирів заднього ряду. Салон прикрашений численними світлодіодами, а їх колір змінюється залежно від використання авто: зелений – робота, жовтий – відпочинок. У рух машину приводить 60-сильний електромотор, який дає змогу розганяти її до 130 км/год.
2013
TWIN’RUN
Дебют концепта Twin’Run відбувся на Гран-прі Монако. Прообраз моделі Twingo виявився напрочуд пустотливим. Зовнішні панелі кузова виконані зі склопластику і поліестеру, а єдиного мешканця салону захищає потужний сталевий каркас безпеки. В базі розташували 3,5-літровий мотор V6 від Megane Trophy, потужність якого досягає 320 к.с. Він приводить задню вісь через 6-ступінчасту гоночну секвентальну коробку передач і диференціал підвищеного тертя. Машина міцно чіпляється за дорогу 18-дюймовими колесами, взутими в шини 205/40 R18 спереду і 245/35 R18 ззаду. За словами Лоренса ван ден Акера, Twin’Run – це коктейль енергії, пристрасті та атлетизму, відродження пам’яті символічних гоночних автомобілів Renault. Автомобіль нагадує про славетне гоночне минуле компанії, особливо відчувається вплив легендарного Renault 5 Turbo. На розгін до першої сотні концепту потрібно лише 4,5 секунди, а максимальна швидкість досягає 250 км/год.
2014
KWID
Незважаючи на типово позашляхову зовнішність і великий дорожній просвіт, Kwid оснащений моноприводною трансмісією. У рух його приводить 1,2-літровий бензиновий турбодвигун, що працює в тандемі з роботизованою КП EDC. Під час створення концепту передбачалося, що він може бути електричним – в машині є можливість встановлення комплекту акумуляторів, а під логотипом ховається порт для їх зарядження. Драйверу відвели центральне місце на трисекційному передньому дивані з електроприводом. Візуальну легкість 5-місному салону надає плетене оздоблення, навіяне виглядом пташиних гнізд. TFT-екран замінив традиційну шкалу приладів, а замість звичного важеля КП використовується циліндричний контролер. Найоригінальнішою фішкою концепту став квадрокоптер, який можна використовувати для розвідки місцевості і аерофотографування. Він може літати в автоматичному режимі за координатами GPS або ним керують з авто.