X

Відроджена Lancia повернулася до Ле-Ману з електричним концептом Pu+Ra HPE

Предвестник будущей электрической линейки бренда принял участие в «Le Mans Classic»

”Le Mans Classic” 2023 зібрав унікальну колекцію історичних автомобілів, які стали легендою “24 годин Ле-Мана”. Віддати шану століттю гонки з’їхалися понад 200 000 ентузіастів. Перед гостями та відвідувачами заходу постали кілька моделей італійського бренду Lancia, славу якого вирішив відродити альянс Stellantis, що ним володіє.

Разом із Lancia Beta Montecarlo, Lancia LC1, LC2 та знаменитим із Startos Turbo у заході «Le Mans Classic» взяв участь нещодавно представлений електричний концепт Lancia Pu+Ra HPE.

На найбільших у світі зборах історичних автомобілів він виставлений поряд з Lancia Aurelia B20 GT 1956 року, який брав участь у п’яти заїздах «Le Mans Classic». Lancia Pu+Ra HPE та Aurelia B20 GT — це безперервний зв’язк між минулим та майбутнім, що повною мірою відображає відродження бренду Lancia. І цей зв’язок проглядається у вигляді шоу-кару з його обтічним аеродинамічним кузовом. Такими дизайнери бачать майбутні електромобілі бренду, які з’являться на європейському ринку у найближчі 10 років.

Lancia Pu+Ra HPE — це перший автомобіль нової ери Lancia. Його назва походить від Pu+Ra, чистої та радикально нової мови дизайну бренду, а HPE розшифровується як High Performance Electric.

У створенні концепту брав участь італійський виробник дизайнерських меблів Cassina. Інтер’єр шоу-кару натхненний класичними італійськими будинками. 70% тактильних поверхонь Pu+Ra HPE виготовлено з екологічно чистих матеріалів. На підлозі концепту круглі килими із натуральної вовни та круглий журнальний столик на центральній консолі. У дизайні передніх сидінь проглядається схожість із класичними італійськими домашніми кріслами Cassina. Дверні панелі покриті матеріалом під назвою MARM MORE, який на 50% складається з відходів мармурового пилу та переробленого текстилю.

Як зазначається, це перший автомобіль, оснащений системою SALA, яка централізує функції аудіосистеми, кондиціювання повітря та освітлення. Це дозволяє адаптувати ситуацію всередині автомобіля одним натисканням кнопки або голосовою командою.

Імовірно, Lancia Pu+Ra HPE втілиться в життя у седані преміум-класу та хетчбеку під назвою Delta, які дебютують до кінця десятиліття. За попередніми даними, обидва базуватимуться на модульній електричній платформі Stellantis STLA.

Читайте також:
Італійці воскресили легендарний Lancia Delta S044

Але першою абсолютно новою моделлю Lancia за більш як десятиліття стане міський автомобіль Ypsilon наступного покоління. Його презентація відбудеться ще до кінця цього року. Причому у якості електромобіля та плагін-губрида. Відомо, що платформу новий Ypsilon розділить із Fiat 500 актуального покоління.