Covid-19 відкрив несподівані здібності автомобілів
Близько 73% американців використовують свої автомобілі, щоб усамітнитися від людей, з якими вони живуть. Такі дані опублікувала британська компанія OnePoll, що спеціалізується на онлайн і мобільних опитуваннях.
В опитуванні, проведеному на замовлення TrueCar, взяли участь 2000 американців, які володіють або орендують автомобілі. Більше третини респондентів сказали, що під час карантину Covid-19 використовували свій автомобіль як місце для ділових або особистих телефонних дзвінків (37%), а 32% перетворили водійське сидіння в повноцінний імпровізований офіс.
Дві третини американців відзначили, що вважають свій автомобіль другом і навіть плачуть, коли доводиться з ним розлучатися. Ба більше, сім з десяти (69%) вважають свою машину продовженням будинку і частиною сім’ї (68%). Ще 35% респондентів сказали, що дають своїм автомобілям імена. Наприклад, Бетсі, Бірта, Бамблі, Черрі, доктор Бен і Фалькон.
Як зазначили дослідники, в середньому американці змінюють автомобілі раз на шість років і за цей час встигають із ними зріднитися. Так, дві третини опитаних стверджують, що пережили в своїх автомобілях найнезабутніші моменти життя. Для 42% респондентів саме автомобіль став місцем першого поцілунку, а двоє з п’яти скористалися ним, щоб освідчитися партнеру. 37% опитаних сказали, що для них автомобіль став місцем, в якому вони дізналися про підвищення на роботі, а 38% отримали роботу саме завдяки автомобілю.