X

DAF здивував автоперевізників телематикою і двигунами

На выставке коммерческих автомобилей IAA 2016 в Ганновере компания DAF Trucks представила передовые технические решения: от телематики до новейших двигателей.

DAF здивував автоперевізників телематикою і двигунами

Стенд компанії DAF Trucks розкинувся на виставці IAA 2016 на площі 2500 кв. м Тут можна було побачити чимало цікавого. Так, відбулася презентація інноваційної онлайн-системи керування автопарком DAF Connect. Вона надає диспетчеру в режимі реального часу різну інформацію про конкретну вантажівку. Де машина перебуває в цей момент, скільки часу водій провів за кермом, скільки часу зайняли простої, скільки було витрачено пального.

Ще й більш од того, є можливість порівняння тих чи інших показників між різними водіями та автомобілями. Все це спрощує координацію роботи і дає змогу зменшити експлуатаційні витрати і конкретного автомобіля, і автопарку загалом.

Важливо, що DAF Connect має відкриту платформу. Вона сумісна з аналогічними телематичними системами на вантажівках інших марок, які є в одному автопарку з машинами DAF.

Ще одним сюрпризом на стенді став показ удосконалених турбодизельних двигунів Paccar PX-5 і PX-7 – для вантажівок DAF серій LF і CF. Вони мають збільшений максимальний крутильний момент при нижчих обертах. Так, за постійної швидкості 85 км/год оберти зменшуються в середньому на 300 за хвилину. Все це дає змогу економити до 4% палива.

А загалом максимальний крутильний момент зріс на 12%. У 4-циліндрових 4,5-літрових двигунів PX-5 він становить 850 Нм і досягається за 1200–1500 об/хв. А в і 6-циліндрові (6,7 л) PX-7 – 1200 Нм за 1100 – 1700 об/хв.

СOnVENienT Innovation Truck

Компанія не зупиняється на досягнутому. Так, на виставці було представлено магістральний тягач СOnVENienT Innovation Truck. Машина створена на базі серійного тягача XF 440 і відрізняється гібридною силовою установкою.

DAF Trucks за результатами першого півріччя 2016 року займає 16% європейського ринку нових вантажівок важкого класу (повною масою понад 16 т). І це при тому, що частка марки в 1996 році була лише 9%. А серед виробників магістральних тягачів компанія взагалі лідирує.

Однак успіхи компанії поширюються за межі Європи. Так, вантажівки DAF лідирують у своєму сегменті в Ізраїлі, а також в Таїланді. Було відкрито також новий завод у Бразилії. Як зазначив президент компанії DAF Trucks Престон Фейт, якщо у 1996 році було складено 25 000 одиниць техніки, то в 2015-му – вже понад 50 000 од.