X

DTM: Блискучий виступ Red Bull у Шпильберзі

Саме так пройшли обидві гонки 5-ого вік-енду цьогорічної першості для Ліама Ловсона та його Ferrari 488 GT3 Evo 2020 команди Red Bull AF Corse. Новозеландський гонщик здобув 55 з 56 максимально можливих балів та суттєво наблизився до лідера німецької першості Келвіна ван дер Лінде.

Почалося усе зі здобуття поулу до суботньої гонки, впевненого старту та захисту лідерства в першому повороті, названому на честь Нікі Лауди. Максіміліан Ґьотц залишився другим, а ось несподіванка кваліфікації – Арджун Маіні втратив третю позицію в активній боротьбі з Шелдоном ван дер Лінде та Філіпом Еллісом. Причому що часом усі три авто рухалися в одну лінію паралельно один одному. Позаду рухався ще й тріумфатор минулого етапу Алекс Албон на другій Ferrari команди AlphaTauri AF Corse. На піт-стопі британо-швейцарець Елліс остаточно здобув перевагу над іншим представником на Mercedes-AMG GT3 Evo Маіні. Шелдон втратив гонку завдяки контакту свого BMW M6 GT3 з болідом Mercedes-AMG Венсана Абріла. Це також дозволило його старшому брату Келвіну здобути позицію вище. Сам лідер сезону також обігнав BMW Марко Віттмана та Арджуна Маіні.

Південноафриканець міг би фінішувати на підступах до подіуму, але позаду наганяв Албон. Між обома гонщиками відбувся контакт, завдяки чому обидва пошкодили бічні елементи аеродинаміки кузова, проте таєць вирвався вперед. І хоча Елліса, який дістався фінішу третім наздогнати не вдалося, четверте місце – дуже пристойний результат при баласті в 25 кг на боліді Ferrari Албона. П’яте місце за Келвіном ван дер Лінде та його Audi R8 LMS Evo. Маіні та Віттман розташувалися далі. Лукас Ауер випередив напарника по концерну Абріла. Залікову десятку замкнув ветеран Тімо Ґлок на BMW.

А ось в розбірці лідерів усе вирішив обгін Ловсоном Ніко Мюллера. Швейцарець традиційно тягне з моментом обов’язкового заїзду в бокси, залишаючись якнайдовше Сяючий на трасі. Ліам швидко подолав опір чинного віце-чемпіона, а Максі Гьотц втратив дещо більше часу на цей маневр. Надалі німець підтримував атакуючий стиль до фінішу, а тому різниця між ним і переможцем Лоусоном скоротилася з 2,5 до 1 секунди на фініші.

Друга гонка на «Ред Булл Ринзі» виявилася більш насиченою на події.

Лише 26 тисячних секунди в кваліфікації розділило поул-сіттера Віттмана та Лоусона. Обидва лідери позиції зберегли зі стартом гоночного заїзду. А боротьбу за третю позицію повели невгамовні Шелдон ван дер Лінде та Максі Ґьотц. Одразу за ними розташувалися Елліс та Ауер. І знову молодший брат Келвіна потерпів невдачу: прокол правої задньої покришки та подальший схід з дистанції для південноафриканця та лише один бал за третє місце в кваліфікації – ось і усі досягнення гонщика BMW цього вік-енду.

Ловсон на одне коло пізніше заїхав на обов’язковий піт із заміною чотирьох коліс за Віттмана, але механіки AF Corse спрацювали на 2 секунди швидше, чого виявилося достатньо для випередження суперника, який перебував ще на холодній гумі Michelin.

Лише розчарування принесла друга гонка вік-енду для Албона. Таєць також постраждав від проколу та зайвого піт-стопу, як і молодший ван дер Лінде. Надалі він зміг лише відіграти колове відставання, фінішувавши останнім 17-им.

Ловсон знову здобув лідерство, випередивши Audi R8 LMS Evo Мюллера. Віттман повторив маневр лідера майже одразу. Тиск дворазового Чемпіона DTM був неймовірним, що змусило новозеландця помилятися та отримати попередження за виїзди за межі треку. Це помітили судді та видали Ловсону попередження. Віттману не вдалося дотиснути суперника на трасі, а розрив між болідами гонщиків на фініші склав 0,215 секунди. Хоча сам Марко був незадоволеним, вважаючи, що Ловсон кілька разів отримував перевагу у 10-ому повороті Red Bull Mobile. Але вдома й повороти допомагають, як з’ясувалося.

Ґьотц дістався фінішу третім та займав ту саму позицію в Чемпіонаті. За ним фінішували Елліс, Ауер та Даніель Хункаделья з Mercedes-AMG GT3 Evo. Іспанцеві за виїзди за межі траси виписали 10-секундне пенальті, що відкинуло його за межі топ-10. Вакантне шосте місце зайняв Келвін ван дер Лінде та залишився лідером заліку після 10 гонок. Вже знайомі нам Маіні та Абріл побачили картатий прапор наступними, а їх напарник Максиміліан Бухк втретє в сезоні здобув бали. Десятку ж замкнув Тімо Ґлок, не пустивши нового гостьового пілота Максиміліана Пауля – найкращого представника на Lamborghini Huracán GT3 Evo.

Що цікаво, у суботу в церемонії нагородження прийняв участь 7-разовий Чемпіон Світу WRC Себастьєн Ож’є. Вручав він нагороду (звичайно, у формі бика) Максиміліану Ґьотцу за друге місце. І хто б міг подумати, що відбудеться передача естафети від одного Чемпіона… іншому.

Проте перед цим пілоти DTM ще мали позмагатися на трасі в нідерландському Ассені, де задавати темп знову почав Ліам Ловсон…