X

DTM: Час Ауера в другій гонці в Ассені

Лукас Ауер через отриманий штраф зайняв лише десяте місце у фінішному протоколі суботньої гонки, а тому його поул у недільній гонці став справжньою несподіванкою. Враховуючи, що небіж 10-разового переможця Формули-1 та чинного керівника серії DTM Ґерхарда Берґера посунув на друге місце тріумфатора попередньої гонки Марко Віттмана та Ліама Ловсона, який удруге поспіль проводить фантастичний вік-енд, навіть попри додатковий баласт, від якого новозеландський гонщик не може позбутися через фініші на подіумі.

Зрештою, саме третє місце у суботу дало можливість везти зі собою зайві 15, а не 25 кг, які цього разу дісталися BMW M6 GT3 Віттмана. Це означало, що зі старту ходом буквально одразу почав відриватися «безбаластний» Mercedes-AMG GT3 Evo Ауера, користуючись змаганням між собою Марко та Ліама. Дворазовому Чемпіону DTM вдалося стримати стартовий натиск обох болідів Ferrari 488 GT3 Evo: коли Ловсон не зміг нічого протиставити Ловсону, одразу атакувати почав Алекс Албон. Тацсько-британський гонщик змушений був у суботу припинити змагання достроково, а тому фінальна гонка вік-енду ще дозволяла гонщику був серед претендентів на титул цьогоріч, хоч і з доволі суттєвим відставанням від квартету лідерів.

Як тільки відкрилося вікно для обов’язкового піт-стопу, Ауер та Ловсон одразу вирушили в бокси, на наступному колі нові колеса встановили на боліди Віттмана та Албона. Якщо Лукас як був лідером, так ним і залишився, то Марко спробував посперечатися за своє друге місце, але на холоднішій гумі Michelin змушений був поступитися Ліаму.

Були й ті, хто відтягував момент заїзду в бокси. Досить чітко прочитали ситуацію в Abt Sportsline, розуміючи, що небезпечних уламків на трасі немає – хоча з розірваною задньою лівою покришкою Есме Гоукі залишила частину заднього обвісу свого Lamborghini Huracán GT3 Evo – до появи автомобіля безпеки справа не дійшла. Келвін ван дер Лінде навіть позмагався з Вітманом після повернення на трасу, але німець одразу зумів повернути позицію та поїхав за третім місцем до фінішу. Сам ван дер Лінде та його Audi R8 LMS Evo надалі залишилися попереду Албона.

Даніель Хункаделья став єдиним гонщиком, якому не судилося фінішувати обидва рази впродовж вік-енду в Ассені. Причому, що його болід зупинився точнісінько в тому самому місці (після виїзду з боксів до першого повороту Haarbocht), що і днем раніше. Це дозволило іншому представнику Mercedes-AMG Максиміліану Ґьотцу дістатися шостого місця, стримуючи позаду себе героя попереднього заїзду Мірко Бортолотті на Lamborghini Huracán GT3 Evo та Ніко Мюллера з Audi R8 LMS Evo. Дану трійцю на фініші розділило 0,997 секунди. В топ-10 також потрапили Венсан Абріл Естебан Мут на Mercedes-AMG та BMW відповідно. Одинадцятим міг би фінішувати Крістіан Клін, але за коло до фінішу припаркував на узбіччі свій McLaren 720S GT3. Так закінчилося «гостювання» британської марки на трасах DTM цього сезону. Тому одинадцяте місце, а з ним і один бал (через те, що Бортолотті також є гостьовим пілотом) нарешті здобув Майк Роккенфеллер. Принаймні, колишній Чемпіон з Audi перервав смугу із чотирьох поспіль гонок без очок.

А щодо Лукаса Ауера, то австрієць став сьомим новим переможцем сезону. І хоча сам гонщик перебував досить далеко від претензій на титул, якраз він і стане тим пілотом, хто допоможе у цьому своєму напарнику у фіналі всіє першості. Але перед тим ще потрібно було втримати свою переможну форму на етапах німецького Хоккенхаймрингу…