X

Електрокросовер M-Byte за 45 000 доларів поєднав у собі BMW, Tesla та Infiniti

Правда речь идет пока только о партии пробных образцов электрического кроссовера Byton M-Byte

Byton – молодий китайський автомобільний бренд, орієнтований на розробку і виробництво електрокарів. За ним стоїть стартап Future Mobility Corporation (FMC), заснований у 2016 році вихідцями із BMW, Infiniti і Tesla. Із BMW у китайський стартап перейшли тепер уже колишні віце-президент з інженерії Карстен Брайтфельд, головний дизайнер проекту Бенуа Жакоб і маркетолог Генрік Вендерс. До баварців приєднався Стівен Івсен, який чотири роки завідував продажами електрокарів Tesla. А очолив команду керівник китайського підрозділу Infiniti Даніель Кірхерт.

Читайте також:
Электрический кроссовер Byton: 520 км запас хода и цена в 45 000 долларов

Першу модель Byton – електричний кросовер M-Byte – стартап FMC показав у січні 2018 року на виставці CES у Лас-Вегасі. Через два роки на заводі компанії в китайському Нанкіні розпочалася тестова збірка кросоверів. Цю партію  використовуватимуть для ресурсних випробувань і краш-тестів. Серійне виробництво Byton M-Byte запустять у середині цього року.

Дорогою в серію кросовер позбувся камер заднього виду. Їхнє місце зайняли традиційні зовнішні бічні дзеркала. Також серійному Byton M-Byte дістали і бампери, і традиційні дверні ручки разом. Зате величезний вигнутий 48-дюймовий дисплей, який об’єднав приладову панель і екран медіасистеми, як і раніше, на своєму місці. Загалом, у салоні кросовера п’ять дисплеїв. Крім уже згаданого, по дисплею встановлено у центру передньої панелі та рульового колеса. У першому разі розмір діагоналі — вісім дюймів, у другому — сім. Екран на кермовому колесі використовується під час руху автомобіля в автономному режимі. З нього можна керувати голосовими командами і жестами. Ще два дисплеї вмонтовані у спинки сидінь заднього ряду. Їхнє завдання – розвага пасажирів.

На ринку Піднебесної Byton M-Byte запропонують у двох комплектаціях. Базова версія матиме один електромотор потужністю 272 к.с. (400 Нм), що приводить задню вісь, і батарею ємністю 72 кВт•год. Топова модифікація отримала два електродвигуни (по одному на осі) сумарною потужністю 408 к.с. і батарею на 95 кВт•год. Запас ходу «задньопривідника» – 360 км, «повнопривідника» — 435 км у циклі WLTP. Від термінала потужністю 150 кВт батарея електрокросовера заряджається до 80% ємності за 35 хвилин.

В Європі і США приймання попередніх замовлень на Byton M-Byte розпочнеться у другій половині цього року, а перші поставки тільки через рік. Мінімальний цінник електрокара – 45 тисяч євро.

До 2022 року компанія планує випустити три електрокари. Презентація другої моделі бренду – електричного седана з автопілотом четвертого рівня K-Byte – відбулася влітку 2018 року на виставці споживчої електроніки CES Asia в Шанхаї. Шоу-кар побудували на одному “візку” з кросовером M-Byte. Передбачається, що моделі розділять і силові агрегати.

Читайте також:
Byton SIV: китайский кроссовер с автопилотом по цене BMW 3 Series