X

Фізичні кнопки чи сенсорні екрани – експерти провели дослідження

Дискусії щодо того, що все-таки краще в автомобілях — сенсорні екрани або фізичні кнопки, точаться доволі давно. Експерти знову і знову наводять докази на користь тих чи інших органів керування системами. До обговорення приєдналася шведська компанія Vi Bilägare.

Фахівці компанії надали перевагу фізичним кнопкам, заявивши, що вони простіші у використанні. Такий висновок було зроблено за результатами дослідження, в рамках якого фахівці протестували 11 авто з сенсорними екранами і Volvo V70 2005 року, управління системами якого здійснюється за допомогою кнопок.

Експерти просили водіїв активувати підігрів сидінь, змінювати температуру в салоні, включати радіо і налаштовувати його на певні станції, запускати антиобмерзачі, скидати бортовий комп’ютер і опускати панель підсвічування приладів на нижній рівень.

Для виконання цих завдань водію Volvo V70 потрібно 10 секунд. За цей час автомобіль проїхав 300 м на швидкості 110 км/год. Досягти приблизно такого ж показника вдалося лише сучасним Volvo C40 та Dacia Sandero. Це свідчить про те, що їхні екрани працюють не так уже й погано.

Читайте також:
Без сенсорних екранів — головний дизайнер DS розповів про майбутні автомобілі марки

Найгірше себе показав у цьому випробуванні MG Marvel R. Для виконання всіх завдань йому знадобилося 44,9 секунди. За цей час він проїхав 1,3 км. Також незадовільний результат показали BMW iX та SEAT Leon. Якщо вивести середній показник, то на всіх машинах з мультимедійними системами з сенсорними екранами на виконання необхідних завдань знадобилося 24,7 секунди, що майже в 2,5 раза довше, ніж з безекранною системою.